کد خبر : 1265889 | 18 شهریور 1394 ساعت 12:05 | 32.5K بازدید | 14 دیدگاه

پازاج: دیسکالیفه شدن سوریان سختگیرانه بود

سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی می‌گوید چهار کشتی‌گیر ایران به خاطر خطاهای خودشان و نه مشکل فنی، در مسابقات جهانی شکست خوردند.

پازاج: دیسکالیفه شدن سوریان سختگیرانه بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، احد پازاج در مورد دیسکالیفه شدن حمید سوریان، اظها‌ر کرد: حمید در مصاف با روشن بایراموف آذربایجانی به خاطر کله زدن اخطار گرفت و دو امتیاز از دست داد. داوران به او تذکر داده بودند که اگر تکرار شود دیسکالیفه خواهد شد. در مورد ضربه سر دوم او قصد کمرگیری داشت که سرش غیرعمد با حریف برخورد کرد و به نظرم تصمیم داوران برای دیسکالیفه کردن او سختگیرانه بود.

پازاج در مورد شکست سوریان در شانس مجدد مقابل حریف کره شمالی، گفت: سوریان اصلا نباید در شانس مجدد مسابقه می داد ، چرا که دیسکالیفه شده بود و کشتی گیری که دیسکالیفه شود از جدول حذف می‌شود اما اشتباه جدول نویس‌ها باعث شد که او فرصت دیگری داشته باشد که البته باز هم نتوانست به دیدار رده بندی برود و سهمیه المپیک بگیرد.

سرمربی تیم ‌ملی در مورد حذف افشین بیابانگرد با وجود قرعه مناسبی که داشت، گفت: از افشین راضی نبودم. او کشتی خوبی نگرفت. در واقع چهار کشتی‌گیر ما به خطای خودشان باختند نه مشکل فنی. عبدولی در نیمه نهایی خطا کرد و به خاطر اخطاری که گرفت بازنده شد. حمید سوریان هم به خاطر زدن ضربه سر دیسکالیفه شد. حتی یوسف قادریان تا 30 ثانیه آخر نیمه نهایی از حریف بلاروس جلو بود، اما او هم خطا کرد و امتیاز از دست داد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: در مورد بیابانگرد هم این مشکل رخ داد. 10 بار گفته‌ایم که موقع اجرای سوبلس گرفتن انگشت خطا است که او در حالی که دو بر صفر جلو بود انگشت گرفت و امتیاز از دست داد. برخی کشتی‌گیر‌ان ما در این مسابقات به مشکل آمادگی یا فنی نباختند،‌ بلکه خطاهای زیادی انجام دادند. این موضوع را چند بار گوشزد کرده بودیم، اما متاسفانه رعایت نشد.

پازاج در ادامه در مورد نمایش ضعیف مهدی زیدوند گفت: او بسیار ضعیف کار کرد و فکر می‌کنم آمادگی روانی برای حضور در مسابقات جهانی نداشت.

سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: در حال‌ حاضر شرایط جدول طوری است که شانس رفتن روی سکو را داریم و باید ببینیم در روز پایانی حبیب الله اخلاقی به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

دیدگاه‌ها