کد خبر : 1265897 | 18 شهریور 1394 ساعت 12:20 | 40.9K بازدید | 2 دیدگاه

راموس: پیکه باید مسئولیت اشتباهش را بپذیرد

سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید به انتقاد از جرارد پیکه پرداخت و گفت که مدافع کاتالان باید مسئولیت اشتباهی که انجام داده را به گردن بگیرد.

راموس: پیکه باید مسئولیت اشتباهش را بپذیرد
به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار بارسلونا و بیلبائو، پس از سوت‌های اعتراضی هواداران در زمان پخش سرود ملی اسپانیا، پیکه از این اتفاق حمایت کرد و همچنین در جشن قهرمانی بارسا در سوپرکاپ اروپا، به رئال مادرید توهینی انجام داد که این موضوع در دیدارهای اخیر تیم ملی اسپانیا با واکنش شدید هواداران و اعتراض ها به پیکه همراه بوده است. با وجود حمایت بیشتر بازیکنان اسپانیا از پیکه، راموس معتقد است که مدافع کاتالان، باید اشتباهی که انجام داده را گردن بگیرد و مسئولیتش را قبول کند.

او گفت:"همه ی ما اشتباه می‌کنیم.هر کدام باید مسئولیت اشتباهمان را به گردن بگیریم و به خاطر رقابتی که بین رئال و بارسا وجود دارد، صحبت‌های اخیر پیکه کمکی به بهتر شدن اوضاع نکرده است. من نمی‌خواهم بگویم که وقتی می‌برید چه بگوید. وقتی من پیروز می‌شوم، در ذهنم افرادی که دوستشان ندارم نمی‌آیند. چه با این عمل موافق باشیم و چه نه، باید به تیم ملی فکر کرد و جوی ایجاد نکرد که به آن صدمه وارد کند."

دیدگاه‌ها