کد خبر : 1265908 | 18 شهریور 1394 ساعت 13:23 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فرد: قطعاً تغییراتی در باشگاه رخ خواهد داد

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اگر گروه صنعتی ملی پرسپولیس را در اختیار بگیرد قطعاً تغییراتی در این باشگاه می‌دهند.

انصاری‌فرد: قطعاً تغییراتی در باشگاه رخ خواهد داد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، عباس انصاری‌فرد در خصوص اینکه گفته می‌شود کانون بازنشستگان کشور قرار است پرسپولیس را در اختیار بگیرد اما چرا نام گروه صنعتی ملی مطرح شده، گفت: گروه صنعتی ملی متعلق به کانون بازنشستگان کشور است اما قصد نداریم نام این گروه را مطرح کنیم اینکه سهام گروه صنعتی ملی متعلق به کجاست مهم نیست.

وی ادامه داد: گروه صنعتی ملی در بورس بیلان مثبتی دارد و سهامدار عمده آن کانون بازنشستگان است. از نظر مالی این شرکت شرایط خوبی دارد و می‌تواند باشگاهی مثل پرسپولیس را اداره کند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در حال حاضر این شرکت با مسئولان وزارت ورزش در حال مذاکره هستند و ان‌شاءالله که به نتیجه برسند قطعاً وزارت ورزش هم هدفش این است که این مذاکرات سرانجام خوبی داشته باشد.

انصاری‌فرد در مورد اینکه نقش او در این مذاکرات چیست و اینکه آیا دوباره وی را در باشگاه پرسپولیس خواهیم دید یا نه، تصریح کرد: من هیچ نقشی در این باره ندارم این شرکت خودش تشکیلات تصمیم‌گیرنده دارد اما اگر پرسپولیس را در اختیار بگیرند قطع به یقین تغییراتی در پرسپولیس رخ خواهد داد به هر حال آنها یک بنگاه اقتصادی هستند و وقتی وارد قضیه‌ای می‌شوند حتماً برای آن برنامه دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید بگویم که بحث اسپانسری برای پرسپولیس مطرح نیست بلکه بحث واگذاری کوتاه‌مدت مطرح است تا اگر طرفین از عملکرد یکدیگر رضایت داشته باشند این قرارداد درازمدت شود اما اینکه شرکتی بخواهد 40 میلیارد بدهد با این کارها مشکلات پرسپولیس حل نمی‌شود و شاید در طی راه دوباره همه چیز به هم بخورد.

دیدگاه‌ها