کد خبر : 1265918 | 18 شهریور 1394 ساعت 13:44 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: با باران چشمه دوستی قدیم دارم

سرمربی سایپا اعتقاد دارد که دلیل غیبت اعضای سازمان نظام وظیفه در برنامه نود به خاطر محدودیت هایی است که آنها برای شرکت در برنامه های تلویزیونی دارند.

جلالی: با باران چشمه دوستی قدیم دارم
مجید جلالی در این باره به "ورزش سه" گفت: به هر حال شرکت نکردن سردار کمالی و باران چشمه در برنامه تلویزیونی نود قابل پیش‌بینی بود چون آنها نیاز به هماهنگی های بیشتری برای شرکت در برنامه های تلویزیونی دارند. در واقع آنها باید از بالادستی های خود برای حضور در برنامه های تلویزیونی اجازه کتبی بگیرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا غیبت کمالی و باران چشمه را به منزله اهمیت ندادن به باشگاه های لیگ‌برتری تلقی می‌ کند یا نه هم گفت: من چنین برداشتی نمی‌ کنم، من خودم در نیروهای مسلح کار کرده ام و محدودیت های آنها را می‌ دانم، ضمن اینکه من با آقای باران چشمه دوستی قدیمی دارم و به خوبی ایشان را می‌ شناسم. آقای باران چشمه هرگز به این مسائل بی اعتنا نیستند.

جلالی در مورد عملکرد تیمش در تعطیلات لیگ هم می‌ گوید: عملکرد ما خوب بوده است. ما در دو بازی آخر خود خوب بازی نکردیم که البته به دلیل مشکلاتی بود که ما داشتیم اما حالا این مشکلات را برطرف کرده ایم و آماده شروع بازی ها هستیم.

او در مورد شرکت نکردن تیم های لیگ یکی در بازی های جام‌حذفی هم می‌ گوید: من دقیقا نمی‌ دانم که آیا آنها خودشان انصراف داده اند یا از آنها خواسته شده در جام‌حذفی شرکت نکنند. در سال های قبل هم بیشتر تیم های لیگ یکی در میانه راه از حضور در جام‌حذفی انصراف می‌ دادند ولی در هر حال طبیعی است که اگر آن تیم ها حضور داشتند، کیفیت بازی ها خیلی بالاتر می‌ رفت.

سرمربی سایپا در پایان در مورد بازی حساس تیمش با پرسپولیس در هفته ششم لیگ‌برتر هم می‌ گوید: ما پیش از آن یک بازی بسیار مهم در جام‌حذفی داریم و به همین دلیل فعلا در مورد بازی با پرسپولیس فکری نکرده ایم.

دیدگاه‌ها