کد خبر : 1266254 | 20 شهریور 1394 ساعت 02:50 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام فینالیست های وزن 65 کیلوگرم

محمدی و رومانوف ضربه شدند

سید احمد محمدی و سوسلان رومانوف در نیمه نهایی وزن 65 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در لاس وگاس از حریفان خود شکست خوردند.

محمدی و رومانوف ضربه شدند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، در رقابت های وزن ۶۵ کیلوگرم، محمدی در دور نخست مقابل داوید هابات از اسلونی در تایم اول با نتیجه ۱۲ بر صفر به پیروزی رسید.، وی در دور دوم مقابل فرانکلین از کوبا قهرمان پان آمریکن با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی دور سوم شد. محمدی در این مرحله در یک کشتی حساس و نفسگیر مقابل برنت مت کالف قهرمان پان آمریکن از آمریکا با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

وی در این دیدار مقابل گئورگی بوچار از رومانی نفر پنجم بازی های اروپایی سال ۲۰۱۵ با نتیجه ۶ بر یک به برتری دست یافت. محمدی در مرحله نیمه نهایی برابر فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل تیم ایتالیا دارنده مدال برنز جهان و نفر دوم بازی های اروپایی ۲۰۱۵ در حالی که ۲ بر صفر پیش بود در یک لحظه غفلت ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت. چامیزو در دیدار مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۵ از سد طغرل عسکراف قهرمان المپیک از آذربایجان گذشت. محمدی برای کسب مدال برنز با یکی از کشتی گیران لهستان، کره شمالی یا آذربایجان مسابقه می دهد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی سوسلان رومانوف از روسیه با ضربه فنی مقابل اختیار نوروز اف از ازبکستان شکست خورد تا دیدار فینال این وزن بین چامیزو از کوبا و نوروز اف از ازبکستان برگزار شود.

دیدگاه‌ها