کد خبر : 1266709 | 21 شهریور 1394 ساعت 19:55 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

با پنالتی دقیقه 90 توماس مولر

پیروزی دیر هنگام بایرن در مقابل آگسبورگ

بایرن مونیخ در حالیکه تا دقیقه 77 با یک گل از میهمانش آگسبورگ عقب بود، با دو گل لواندوفسکی و مولر، شکست را با پیروزی عوض کرد.

پیروزی دیر هنگام بایرن در مقابل آگسبورگ
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در آخرین رویارویی با آگسبورگ در فصل گذشته شکست خورده بودند، در دیدار امروز هم مقابل حریف حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردند.
تنها سه دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که داور مسابقه خطای هند آرتور ویدال را اعلام کرد.  اما ضربه بازیکنان آگسبورگ در دستان مانوئل نویر جای گرفت. دقایقی بعد لام با یک ضربه سر توپ را در اختیار توماس مولر قرار داد، شوت سرکش این بازیکن درحالی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت که کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود. موقعیت بعدی از آن داگلاس کاستا شد که در سمت راست زمین فضای زیادی برای ابتکار عمل در اختیار داشت، ضربه او هم از کنار تیر عمودی دروازه راهی اوت شد. در سمت مابل اسواین سانتر تند و تیزی را برای ورنر ساخته و پرداخته کرد اما این توپ هم به بیرون رفت. هر دو تیم سعی در ارائه بازی هجومی داشتند و بیشتر دقایق بازی در حوالی محوطه‌های جریمه سپری می‌شد اما هیچ یک از دو دروازه‌بان تا اواخر این نیمه به دردسر نیفتادند. بالاخره دقیقه 43 یاران آگسبورگ توانستند دروازه نویر را باز کنند. الکساندر اسواین روی پای کوو از فاصله دوازده متری این گل را به ثمر رساند و این نیمه با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

1039392

با شروع نیمه دوم باز هم همکاری کوو و اسواین می‌رفت تا تبدیل به گل دوم مسابقه شود اما کمک داور آفساید اعلام کرد. دقیقه 51 لواندوفسکی روی حرکت بواتنگ موقعیت داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما هیتس دروازه تیمش را نجات داد. فرصت جدی بعدی باواریایی‌ها توسط ژابی آلونسو ایجاد شد که یک ضربه آزاد را به شکلی خطرناک روی دروازه ارسال کرد اما توپ دقیقا همان جایی فرود آمد که هیتس جاگیری کرده بود.
در این نیمه بایرنی‌ها برای جبران گل خورده به آب و آتش می‌زدند و بالاخره دقیقه 77 روبرت لواندوفسکی روی یک ضد حمله از سد دو مدافع گریخت و توپ را برای مولر مهیا کرد؛ ضربه این بازیکن به شکلی ناقص توسط هیتس دفع شد و خود لواندوفسکی توپ دفع شده را به تور دروازه آگسبورگ چسباند.


1039391

 در ادامه شاگردان گواردیولا کماکان توپ و میدان را در اختیار داشتند و دقیقه 90 به دلیل خطایی که روی داگلاس کاستا صورت گرفت صاحب یک ضربه پنالتی شدند. توماس مولر این ضربه را به گل تبدیل کرد و بایرن با نتیجه 2 بر 1 پیروز این مسابقه شد.

1039390

دیدگاه‌ها