کد خبر : 1266739 | 21 شهریور 1394 ساعت 20:13 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

بنیتس: بی اغراق، رئال از این هم بهتر می شود

رافا بنیتس در نشست خبری پس از بازی با اسپانیول به تمجید از نمایش بازیکنانش بخصوص کرستیانو رونالدو پرداخت.

بنیتس: بی اغراق، رئال از این هم بهتر می شود
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ساعتی پیش در زمین اسپانیول با 5 گل رونالدو و تک گل بنزما، 6-0 به برتری دست یافت؛ ضمن اینکه رونالدو نیز با رسیدن به آمار 230 گل در لالیگا، رکورددار گلزنی برای رئال مادرید در تاریخ این رقابت ها شد.

رافا بنیتس در نشست خبری این بازی به خبرنگاران گفت:" پس از یک چنین برد پرگل و ارزشمندی، بیشتر دوست دارم از تلاش جمعی بازیکنانم صحبت کنم تا اینکه بخواهم رونالدو و 5 گلی که زد را برجسته کنم. امروز عالی بودیم اما بی اغراق، رئال مادرید از این هم بهتر خواهد شد.

در روز معارفه ام گفته بودم که رئال مادرید من، تیمی هجومی خواهد بود و به دنبال ایجاد توازن بین خط حمله و دفاع هستم. تا اینجا جلوتر از برنامه هایمان هستیم. 11 گل زده ایم و گلی دریافت نکرده ایم. باید از ناواس هم متشکر باشیم که با مهارهایش اجازه باز شدن دروازه مان را نداده است. همه امیدواریم که او بتواند امسال رکوردشکنی کند.
امروز اسپانیول تیم ضعیفی نبود و بد بازی نکرد؛ این ما بودیم که عالی ظاهر شده و از فرصت هایمان خیلی خوب استفاده کردیم."

بنیتس در مورد رونالدو و رکوردی که از خود بجای گذاشت نیز گفت:" آمارها به خوبی و به تنهایی در مورد رونالدو صحبت می کنند. او یک جایگاه تاریخی در فوتبال دنیا دارد و امیدوارم به گلزنی هایش برای رئال، تا سال ها ادامه دهد."

دیدگاه‌ها