کد خبر : 1266932 | 22 شهریور 1394 ساعت 13:42 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

محمدرضایی: بی تجربگی داور عامل شکست پیکان شد

حتما داور بازی بارسا اشتباه کرد!

هافبک پیکان تهران می‌ گوید دیروز مقابل پرسپولیس از لحاظ فوتبالی دیروز خودشان را ثابت کردند.

حتما داور بازی بارسا اشتباه کرد!
به گزارش "ورزش سه"، عباس محمدرضایی درباره شکست مقابل پرسپولیس و حذف از جام‌حذفی گفت: در لیگ یک در 5 بازی انجام شده 13 امتیاز گرفتیم. دیروز هم در بازی با پرسپولیس نشان دادیم که شخصیت داریم. تمام کارهای تاکتیکی را در زمین پیاده کردیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. دیروز هم همه دیدند که یک بازی حساب شده انجام دادیم.

او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: من فکر می‌ کنم داور جوان بود و همه جای زمین حضور داشت ولی بر سر بعضی از صحنه ها بی تجربگی کرده و باعث شد یکی، دو ضربه 70 به 30 را به دلیل سوت زدنش از دست بدهیم. شاید به گذشته در بازی بارسلونا بازیکن این تیم دستش در 18 قدم کامل باز بود ولی داور پنالتی نگرفت اما در بازی ما به خاطر یک اتفاق کوچک پنالتی گرفته شد. قضاوت این مساله بماند به عهده کارشناسان داوری.

محمدرضایی در پایان در مورد شرایط پیکان افزود: هدف ما این است که پیکان به لیگ‌برتر برگردد، تفکرات ما امسال خیلی متفاوت است و یک برنامه ریزی 3 ساله انجام داده ایم و نمی‌ خواهیم لقبی که فردوسی پور به ما داده است، روی ما باقی بماند. ما نمی‌ خواهیم آسانسور لیگ باشیم، خدا را شکر تیم جوانی داریم و یکسری باتجربه مثل من، نظری و ... کنار تیم هستند. انشاالله سال آینده شرایطی فراهم شود که بتوانیم خودمان را ثابت کنیم.

دیدگاه‌ها