کد خبر : 1267366 | 24 شهریور 1394 ساعت 10:56 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: امیدوارم آن 15 ثانیه تلخ دیگر در زندگی‌ام تکرار نشود

مسابقات قبل از المپیک همیشه حساس است

آزادکار کشورمان گفت: در کشتی نیمه‌نهایی 15 ثانیه تلخ را پشت سر گذاشتم و امیدوارم دیگر در زندگی‌ام تکرار نشود.

مسابقات قبل از المپیک همیشه حساس است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سیداحمد محمدی در خصوص کسب مدال برنز در مسابقات جهانی لاس‌وگاس عنوان کرد: مسابقات قبل از المپیک همیشه حساس است و امسال نیز این مسابقات در سطح بالایی برگزار شد. امسال اولین سالی بود که مسابقات در وزن 65 کیلوگرم برای سهمیه المپیک برگزار می‌شد و همه خوب‌های دنیا آمده بودند.

وی افزود: با رسول خادم تک تک کشتی‌ها را آنالیز کردیم اما متاسفانه من در کشتی نیمه‌نهایی غافلگیر شدم، من به گونه‌ای کشتی‌ گرفتم که چامیزو ایتالیایی باورش نمی‌شد. نمی‌دانم این باخت هشدار بود یا یک اشتباه بچگانه از سوی من ولی شک نکنید از این موضوع به راحتی نخواهم گذشت.

دارنده مدال برنز و نقره جهان خاطرنشان کرد: من قبل از مسابقات فیلم تمام کشتی‌گیران را می‌دیدم و قبل از هر کشتی با برنامه روی تشک می‌رفتم اما در کشتی نیمه‌نهایی 15 ثانیه تلخ را پشت سر گذاشتم که امیدوارم در زندگی‌ام دیگر تکرار نشود. چامیزو خودش نیز باور نمی‌کرد که من را برده، ولی بالاخره این باخت نیز یکی از حوادث کشتی است. تا المپیک آنقدر تمرین خواهم کرد تا دیگر این اشتباه را تکرار نکنم.

محمدی عنوان کرد: هیچ وقت به قرعه نگاه نمی‌کنم و بعد از هر مسابقه هر نتیجه‌ای که به دست آید دیگر به آن فکر نمی‌کنم و بیشتر تمرکزم را روی کشتی‌های بعدی می‌گذارم. البته این به این معنا نیست که اشتباهاتم را نادیده بگیرم، اما باید به فکر آینده باشم حتی اگر طلا هم کسب می‌کردم همینگونه بود و نباید در باد آن طلا می‌خوابیدم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان در ارتباط با رقیبان داخلی‌اش و مصاف با آنها برای کسب دوبنده تیم ملی در المپیک گفت: خداراشکر سهمیه المپیک را به دست آوردیم و دغدغه‌ای در این خصوص نداریم، حریفان داخلی من خیلی خوب هستند و شاید یکی از آنها به جای من راهی مسابقات جهانی می‌شد، حتی بهتر از من کشتی می‌گرفت ولی با این حال من با همه رقیبان کشتی خواهم گرفت و هر فردی که بهتر باشد به المپیک می‌رود. 4 تا 5 ماه تمرینات سخت را پشت سر گذاشتیم و اگر تنها هدف ما کسب سهمیه بود به خودمان جفا کرده بودیم.

محمدی در پاسخ به این سوال که در کشتی‌ها دیده می‌شد گاهی با چشمک به رسول خادم علامت می‌دهی و دلیل این موضوع چه بود، تصریح کرد: این چشمک ارتباطی بین من و خادم بود که من به وی اعلام می‌کردم متوجه دستورات او هستم و خیالش راحت باشد.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: باید برای المپیک برنامه داشته باشیم و کشتی‌گیرانی که بعدا سهمیه خواهند گرفت می‌توانند خطرناک باشند و باید روی تک تک آنها برنامه‌ریزی کرد. کار در المپیک سخت‌تر است. از کادرفنی و رسول خادم تشکر می‌کنم که در این مدت خیلی به ما کمک کردند. خادم نعمت بزرگی برای کشتی ایران است.

دیدگاه‌ها