کد خبر : 1267526 | 24 شهریور 1394 ساعت 19:28 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

دام گذاری برای گسترش فولاد

مظلومی: عمدا عقب بازی کردیم

سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گسترش به دفاع از نمایش تیمش پرداخت .

مظلومی: عمدا عقب بازی کردیم
به گزارش "ورزش سه"، مظلومی گفت :نمی خواستیم سراسیمه حمله کنیم.دوست داشتیم تیم حریف را سمت خودمان بکشانیم.هدف مان امروز این بود و به هدف مان رسیدیم.باید کاری می کردیم که تیم حریف اشتباه کند.ما حریف را وادار کردیم که تیم حریف اشتباه کند.بازی بود که سه امتیازش را گرفتیم و هدف مان همین بود.به تیم تبریک می گویم چون چیزی که می خواستیم را انجام دادند.

با برنامه عقب بازی کردیم

هدفمان این بود که توپ گیری کنیم و فضا را از مهاجمین سرعتی تیم گسترش بگیریم.می دانستیم که گسترش در ضد حمله خیلی خوب عمل می کند.اگر دیدید که استقلال در این بازی عقب بازی می کرد برنامه قبلی بود.روی ضد حملات خوب بودیم و اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های دیگری هم بزنیم.به تیم حریف هم تبریک می گویم.فکر می کنم تماشاگران هم از دیدن بازی لذت بردند.

گسترش عالی است

میزبانی گسترش عالی بود.فقط یک مقدار رختکن ها مشکل داشتند.تبریز لیاقت این را دارد که بیش از این ها امکانات داشته باشد.گسترش تیم کوچکی نیست.تیم توانمندی است و داشته هایش را دارد.این تیم هم فرصت داشت.

انتطار مردم بالا رفته

در بازی های ما 40،50 هزار جمعیت می آید.شاید اینجا به خاطر دور بودن ورزشگاه کم آمدند.در بازی تراکتورسازی هم برای ما تماشاگر نمی آید.در جاهای دیگری که می رویم،7،8 هزار تماشاگر برای ما می آیند.فکر می کنم تماشاگران انتظارات شان بیشتر شده است.بازی های تراکتور را که می بینم هم تماشاگران کمتر می آیند.البته امسال هواداران بیشتری برای بازی های استقلال آمده اند.هدف من این است که خوب بازی کنیم و تماشاگر را بیاوریم.امروز هدف مان چیز دیگری بود که به آن رسیدیم.

اشتباهات خط دفاعی

سوتی در فوتبال هست.البته دو بازیکن را به ناچار تعویض کردیم.مگویان و کریمی را به اجبار تعویض کردیم.پروپیچ را می خواستیم بیاوریم و برهانی را هم روی نیمکت داشتیم.

تعویض حیدری

ما به خسرو حیدری استراحت دادیم.6 روز دیگر با تیم نفت بازی سنگینی داریم و ترجیح دادیم به حیدری استراحت بدهیم.

جنگ اعداد

من دنبال عدد و این حرف ها نیستم.دنبال موفقیت استقلال هستم.این ها چیزهایی است که بین هواداران جریان دارد.ما فعلا دنبال امتیازجمع کردن هستیم که موفق بوده ایم.بعد هم به دنبال فوتبال زیبا هستیم که خوشبختانه به این هدف هم رسیده ایم.

اعتراض به تعطیلی لیگ

طبق برنامه دوباره قرار است مسابقات تعطیل می شود. در این شرایط بازیکن از فوتبال دلزده می شود.

دیدگاه‌ها