کد خبر : 1267621 | 25 شهریور 1394 ساعت 02:05 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

بنیتس: مصدومیت راموس جدی نیست

رئال مادرید در شبی که 4 گل وارد دروازه شاختار دونتسک کرد و به نوعی یک شروع طوفانی در لیگ قهرمانان داشت، از نظر مصدومیت بازیکنانش، دچار بدشانسی بزرگی شد.

بنیتس: مصدومیت راموس جدی نیست
به گزارش "ورزش سه"، ابتدا گرت بیل بود که به دلیل مصدومیت، در دقیقه 28 تعویض شد و جای خود را به کواچیچ داد، سپس نوبت به واران رسید که بین دو نیمه جای خود را به په په بدهد و در ابتدای نیمه دوم نیز راموس از ناحیه کتف آسیب دید و به جای وی، ناچو وارد زمین شد.
رافا بنیتس، سرمربی رئال، در نشست خبری پس از بازی و در رابطه با مصدومیت ستارگانش گفت:" در مورد بیل ما شاهد یک اسپاسم عضلانی بودیم. مشابه مصدومیتش در فصل گذشته. باید یک یا دو روز صبر کنیم و سپس مشخص خواهد شد که مصدومیت او چقدر جدی است.
در مورد راموس و واران باید بگویم که مشکل خاصی ندارند و با یک مصدومیت جزئی روبرو شده اند. بسیار خوشبینم که این دو بازیکن را طی روزهای آینده در اختیار داشته باشم."
او همچنین در مورد بازی گفت:" بازی دشواری بود. آنها تیمی سازمان یافته بودند که مالکیت توپ خوبی داشتند و این دفاع کردن را دشوار کرده بود. آنها بازیکنانی سرعتی و تکنیکی داشتند.
ما بدون اینکه خیلی درخشان بازی کنیم، موقعیت هایی به دست آوردیم. خوشحالم که از موقعیت های مان استفاده کردیم و گلی نخوردیم. تنها نکته منفی بازی، مصدومیت ها بود."
کریس رونالدو با زدن 3 گل در این دیدار، تعداد گل هایش در این هفته را به 8 رساند. بنیتس با ستایش از او گفت:" تردیدی نیست که کریس بهترین بازیکن دنیاست. من اعتماد زیادی به او دارم."

دیدگاه‌ها