کد خبر : 1267745 | 25 شهریور 1394 ساعت 15:05 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماجد ناصر از تبریز به نفت رسید

بازیکن تیم الاهلی که در استادیوم یادگار امام 6 جلسه محرومیت را برای خود خرید، حالا در آستانه بازی با نفت قرار گرفته است.

ماجد ناصر از تبریز به نفت رسید
به گزارش "ورزش سه" روزنامه البیان خشنودی اماراتی‌ها از بازگشت بازیکن محروم خود را این چنین بیان کرده‌است: « ماجد ناصر دروازه‌بان اول باشگاه الاهلی پس از یک دوره محرومیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به جمع هم‌تیمی‌های خود پیوست. ماجد ناصر که در میان هواداران الاهلی دارای لقب «شیردل» است، در دور دوم مقدماتی گروه چهارم دچار محرومیت شده بود.
در بازی امشب ممکن است که ماجد ناصر درون دروازه بایستد، هرچند که احتمال این موضوع ضعیف است، با این حال نام وی در لیست ارائه شده توسط کادر فنی دیده می‌شود.
دروازه‌بان این تیم در 13 اسفند سال گذشته در بازی مقابل تراکتورسازی به علت حوادث پس از بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم شد. وی از تمام تماشاگران الاهلی و کادرفنی و اداری تیمش به علت حوادث ان بازی عذرخواهی کرد و گفت: من از اتفاقات به وجود آمده به شدت پشیمانم. در ان بازی عکاسان کنار زمین و توپ جمع‌کن‌ها روی اعصاب من راه‌ می‌رفتند و به خواست من برای عدم مزاحمت توجهی نداشتند و به همین دلیل پس از سوت داور از کوره در رفتم.
من در تمام عمر فوتبالی‌ام اتفاقاتی نظیر آنچه در استادیوم یادگار امام تبریز رخ داد، ندیده بودم. تماشاکران متعصب تراکتور از هر راهی برای به هم ریختن اعصاب ما استفاده می کردند.؛ به هر حال من از آنچه در آن دیدار رخ داد متاسفم.»

دیدگاه‌ها