کد خبر : 1267764 | 25 شهریور 1394 ساعت 15:44 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

رمزگشایی از صحبت‌های سرمربی سپاهان

فرکی مقصر غیبت نویدکیا نیست

عامل غیبت نویدکیا شاید فردی (درون باشگاه) باشد که به این بازیکن باتجربه گفته برای تیمش مفید نیست. چیزی که تقریبا به اظهارات سرمربی سپاهان نزدیک است.

فرکی مقصر غیبت نویدکیا نیست
به گزارش "ورزش سه"، ششمین بازی فصل سپاهان هم با خوبی و خوشی تمام شد اما غیبت‌های ادامه‌دار محرم نویدکیار شیرینی صدرنشینی را برای هواداران سپاهان که عکس کاپیتانشان را در فولادشهر دست می‌گیرند کم کرده است. هنوز به طور قطع مشخص نیست چرا نویدکیا در تمرینات تیم محبوبش شرکت نمی‌کند ولی محتمل‌ترین چیزی که در هفته‌های اخیر زیاد شنیده شده این است که او بخاطر عدم تمدید قرارداد یکی از بازیکنان فصل گذشته حاضر به همراهی تیمش نیست اما گویا چنین چیزی صحت ندارد چون طبق صحبت‌های حسین فرکی مشکل نویدکیا چیز دیگری است و انگار فردی (در باشگاه) حرفی به او زده است که کاپیتان اصفهانی‌ها علاقه‌ای به همراهی تیمش ندارد.

فرکی می‌گوید: «صحبت‌هایی که چند وقت اخیر درباره محرم مطرح شده اصلا صحت ندارد» ؛ «نویدکیا به کسی اجازه نمی‌دهد لطمه‌ای به آن وارد کند»

عده‌ای این برداشت را دارند که شاید سرمربی سپاهان باعث نیامدن محرم شده است اما اظهارات فرکی بیان از اتفاق دیگری دارد که لازم است آن را خود نویدکیا عنوان کند چون او می‌گوید: «در قضیه محرم تلاش‌هایی کرده‌ام، با این بازیکن تماس‌هایی گرفتیم اما پاسخی نشنیدیم» ؛ «وقتش رسیده محرم صحبت کند؛ چرا که نتیجه بهتری خواهد داشت» ؛ «محرم بداند که کماکان همان نگاهی را به او دارم که در تیم ملی بزرگسالان به او داشتم.»
منظور فرکی از اینکه می‌گوید «همان نگاه را به او دارم» کاملا نشان می‌دهد شخصی به نویدکیا حرفی زده که شاید بالاتر از همه چیز، این بازیکن دیگر انگیزه کار کردن با سپاهان را نداشته باشد اما سرمربی این تیم می‌خواهد کاپیتانش به حرف‌هایی که راجع به او می‌زنند بی‌توجه باشد و به تیم برگردد. فرکی از محرم خواسته خودش صحبت کند و وقایع را بگوید اما معلوم نیست نویدکیا به این زودی‌ها خواسته سرمربی تیمش را برآورده کند یا حرف‌هایش را بگذارد پایان فصل.

فرکی پیش از بازی با تراکتورسازی گفت انتظار دارم وقتی قدم‌هایی به سمت محرم برداشتم او هم به طرف ما بیاید اما سرمربی سپاهان وقتی هیچ واکنشی ندید بعد از پایان بازی طور دیگری صحبت کرد و گفت: «محرم قدمش روی چشم ماست و هر زمان بیاید،‌ خوشحال می‌شویم ولی او باید به فکر تیم هم باشد چون سپاهان بالاتر از همه ماست»

باید دید قهر نویدکیا با سپاهان تا پایان فصل ادامه پیدا می‌کند یا او جواب قدم‌های برداشته شده فرکی را می‌دهد.

دیدگاه‌ها