کد خبر : 1267792 | 25 شهریور 1394 ساعت 16:49 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح باشگاه پدیده در مورد بازیکن محرومش

محرومیت احمدی برطرف شده بود

مدیر روابط عمومی باشگاه پدیده مشهد عنوان کرد مشکل کریم احمدی مربوط به 2، 3 سال قبل میشود که وی بازیکن تیم شیرین‌فراز کرمانشاه بوده‌است.

محرومیت احمدی برطرف شده بود
او به "ورزش سه" گفت: در آن زمان طبق قول و قرارهایی که بین احمدی و این باشگاه بوده، کریم باید مبلغی پول را به این تیم پرداخت می کرده تا بتواند رضایت خود را دریافت کند. احمدی هم برای این موضوع چکی را به مدیرعامل شیرین فراز داده بود که خب آن چک نقد نشده بود و مدیر عامل شیرین فراز از وی به کمیته انظباطی شکایت کرده بود. اتفاقا این موضوع در فصل قبل نیز که احمدی برای سیاه جامگان بازی می کرد نیز مشکل ساز شده بود و او چند جلسه نمی توانست بازی کند.
او ادامه داد: در این فصل نیز یک روز به بازی با صبا کمیته انضباطی راجع به این قضیه ما را فرا خواند تا پول این موضوع پرداخت شود و بتوانیم از وجود احمدی در بازی با صبا استفاده کنیم. آن روز نصف باقی‌مانده مبلغ را پرداخت کردیم و قرار شد باقی پول نیز بعدا پرداخت شود.
وی افزود: وقتی اعلام شد که برای بازی با سیاه‌جامگان باز هم احمدی محروم است، سریعا تماس لازمه از طرف باشگاه با فدراسیون صورت گرفته شد و قرار شد از محل درآمد ما در سازمان لیگ پول احمدی پرداخت شود.
طاری بخش در مورد محرومیت احمدی گفت: این هم اتفاق عجیب و غریبی نبود زیرا بدهی‌های جزیی‌مان را می‌توانیم به این شکل بدهیم. ناظر بازی هم پیش از آغاز مسابقه نامه عدم محرومیت کریم احمدی را به ما ارائه کرد. من فکر می‌کنم که این مسئله خیلی راحت از طریق فدراسیون و کمیته انظباطی قابل پیگیری است و موضوعی نیست که بخواهد بهانه دست حاشیه سازان بدهد.
او در پایان گفت: باز کردن چنین بحث‌هایی تنها پس از باخت است که اتفاق می‌افتد، نباید شیرینی برد را با فکر کردن به مسائلی که هیچ ارتباطی به مسائل فنی بازی ندارد،چنین خراب کرد. پرداختن به اکثر این صحبت‌های منفی نسبت به تیم حریف، تجربه ثابت کرده که یا پیش از آغاز مسابقه از ترس شکست رخ می‌دهد یا پس از باخت در میدان مسابقه اتفاق می‌افتد.

دیدگاه‌ها