کد خبر : 1267804 | 25 شهریور 1394 ساعت 17:17 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

گامبا سومین تیم نیمه نهایی آسیا

تیم گامبا اوزاکای ژاپن درحالیکه به نظر می رسید باید با لیگ قهرمانان خداحافظی کند با گل دقایق پایانی یونی کورا به دیدار نیمه نهایی رسید و رقیب گوانگ ژو چین شد.

گامبا سومین تیم نیمه نهایی آسیا
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، تیم های گامبا اوزاکا ژاپن و جونبوک موتورز کره جنوبی امروز(چهارشنبه) درورزشگاه اوزاکای ژاپن برابر هم قرارگرفتند تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان را مشخص کنند.
این دیدار تا دقیقه 87 با نتیجه تساوی دو بر دو درحال سپری شدن بود و با این نتیجه نماینده ژاپن از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شد که یونی کورا در دقیقه 90 برای تیمش گلزنی کرد و گامبا اوزاکا را راهی مرحله نیمه نهایی کرد.
دراین دیدار پرگل که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید برای نماینده ژاپن پاتریک دردقیقه 15 ،کوراتا دردقیقه 76 و یونی کورا دردقیقه 90 گلزنی کرده و شادی را به اردوی این تیم به ارمغان آوردند.
گل های تیم جونبوک موتورز نیز توسط پریرا دردقیقه 19 و ماتیوس ورا دردقیقه 88 به ثمر رسید اما این گل ها مانع از حذف این تیم از لیگ قهرمانان نشد.
دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و بدین ترتیب تیم گامبا اوزاکا درمجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم جونبوگ موتورز به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.
نماینده ژاین در نیمه نهایی با تیم گوانگ ژو چین دیدار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها