کد خبر : 1268043 | 26 شهریور 1394 ساعت 17:30 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای

دفاع تمام قد الیور کان از دروازه بان بارسلونا

مارک اندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسا شب گذشته در بازی مقابل آ اس رم، یک گل استثنایی و از فاصله 45 متری دریافت کرد.

دفاع تمام قد الیور کان از دروازه بان بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، این دومین بار در یک ماه اخیر بود که تراشتگن از چنین فاصله ای گل دریافت می کرد. ابتدا میکل سن خوزه، هافبک اتلتیک بیلبائو در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا(شکست 4-0 بارسا) چنین گلی به تراشتگن زد و شب گذشته نیز فلورنزی آن اتفاق را تکرار کرد.

با این حال الیور کان، دروازه بان اسطوره ای باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، در مصاحبه با اسکای به دفاع از تراشتگن پرداخت و او را در پذیرفتن این گل بی تقصیر دانست.

کان به اسکای اسپورتس گفت:" اگر سوالتان این است که تراشتگن روی گل مقصر بود یا خیر، باید بگویم که خیر، او در دریافت این گل تقصیری نداشت. این شیوه دروازه بانی اوست که از محوطه جریمه خارج می شود. این یک شیوه نوین در دروازه بانی دنیاست که مزایای زیادی دارد؛ البته باید ریسکش را هم قبول کرد.
زمان من، تنها ینس لمان اینگونه دروازه بانی می کرد.الان خیلی ها چنین کاری انجام می دهند و به نوعی، بیرون آمدن از محوطه و کمک به خط دفاعی، یکی از انتظارتی است که از هر دروازه بانی می رود."

دیدگاه‌ها