کد خبر : 1268462 | 28 شهریور 1394 ساعت 18:52 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

هدفمان حذف تراکتورسازی است

میاچ: توانایی قهرمانی در جام حذفی را داریم

مربی صبای قم معتقد است می‌توانند تراکتورسازی را حذف کنند و به یک چهارم جام حذفی راه یابند.

میاچ: توانایی قهرمانی در جام حذفی را داریم
به گزارش "ورزش سه"، ژلکو میاچ که به جای علی دایی در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و تراکتورسازی حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

هدفمان قهرمانی است

هدف ما پیش رفتن تا قهرمانی جام حذفی است و مطمئنا تراکتورسازی نیز به دنبال همین موضوع است. بازی سختی با تراکتورسازی داریم اما هدفمان شکست این تیم است چون می‌خواهیم عملکرد موفقی در بازی‌های حذفی داشته باشیم. تراکتورسازی یکی از بهترین تیم‌های ایران است و این کار را برای تمام رقیبان آنها سخت خواهد کرد ولی به هر حال امیدواریم این تیم را حذف کرده و به مرحله بعد صعود کنیم.

اردوی مفید اردبیل

در دو بازی اخیر نشان دادیم اردوی اردبیل تاثیر زیادی در آمادگی بدنی بازیکنان داشت. خوشبختانه در شرایط بدنی خوبی قرار داریم. مخصوصا بازیکنان ما مقابل استقلال خوزستان و در گرمای اهواز از نظر بدنی بهتر از تیم حریف بودند. متاسفانه تمرینات ما دیر آغاز شد و پیش از فصل فقط 10 جلسه تمرین داشتیم ولی حالا فکر می‌کنم در شرایطی قرار داریم که 90 دقیقه مقابل تیم حریف با قدرت کار کنیم.

بهتر شدیم

خوشبختانه از نظر تاکتیکی بهتر شدیم. طبیعی بود بخاطر نداشتن بدنسازی و اضافه شدن 9-8 بازیکن جدید در هفته‌های ابتدایی شرایط ایده‌آلی نداشته باشیم. در حال حاضر شرایط خوبی در تیم حاکم است و با سیستم جدید 2-4-4 لوزی که به کار گرفتیم بهتر از هفته‌های ابتدایی کار می‌کنیم.

انتقادات کمتر می‌شود

همیشه نقد کردن وجود دارد اما ما به مرور زمان و با بهتر شدن شرایط انتقادات کاهش می‌یابد. اگر حتی تیم‌های بزرگتر از صبا هم تعداد زیادی بازیکن جدید جذب کنند زمان می‌برد به فرم ایده‌آلشان برسند.

صبا با یک غائب مقابل تراکتورسازی

تنها غائب تیم برابر تراکتورسازی مسعود حق‌جو است اما این بازیکن به بازی روز پنج‌شنبه با سپاهان خواهد رسید.

تا فینال پیش خواهیم رفت

می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم اما باید توجه داشت در این بازی‌ها شگفتی زیادی اتفاق می‌افتد و تیم‌های کم نام و نشان هم برای موفقیت تلاش می‌کنند. در جام حذفی باید بهترین بود تا به قهرمانی رسید ولی اتفاق هم می‌افتد تیم‌هایی که خوب نیستند به قهرمانی برسند. بازی سختی داریم اما امیدواریم تراکتورسازی را حذف کنیم و تا فینال پیش برویم.

دیدگاه‌ها