کد خبر : 1268602 | 29 شهریور 1394 ساعت 12:51 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکایتی درکار نبود

ناطق نوری: روزبهانی را تحریک می‌کنند

رئیس فدراسیون بوکس می گوید احسان روزبهانی تحریک شده تا چنین مصاحبه های تند و تیز و خلاف واقعی درباره فدراسیون داشته باشد.

ناطق نوری: روزبهانی را تحریک می‌کنند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس صبح امروز یکشنبه ۲۹ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: باید به احسان روزبهانی بگویم یادش نرود که این فدراسیون بوکس بود که او را قهرمان کرد. روزبهانی بچه صاف و ساده ای است و این حرفها را زیر گوشش می خوانند. او را تحریک می کنند و خودش تقصیری ندارد. این حرفها مال کسانی داست که به دنبال این هستند که منتفع شوند.

وی در خصوص بحث شکایت از احسان روزبهانی عنوان کردک به هر حال برخی موارد خلاف واقع از طرف احسان مطرح شده بود. شکایتی در کار نبود بلکه اظهارنامه ای تنظیم کرده بودیم که صحبتهای تو درست نیست و آنها را تکرار نکن. اما او باید بداند من آبرویی را که ۲۵ سال در مجلس جمع کردم به همین سادگی از دست نمی دهم. من به هیچ کس بدهکار نیستم و اگر بار دیگر چنین موارد کذبی مطرح شود حتما شکایت می کنم.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص عدم تدارک روزبهانی برای رقابتهای لیگ حرفه ای بوکس جهان عنوان کرد: موارد زیادی اردو از طرف احدی برنامه ریزی شده بود که هر بار بنا به دلایلی لغو شد.همه این کنسلی ها هزینه دارد. برخی موارد هم شبهاتی داشت. احدی هر کشوری را که دوست دارد می گوید مرا آنجا ببرید. در حالی که باید بوکسور را به جایی ببرد که از لحاظ رقابتی برایش خوب باشد نه تفریحی!

با احدی و روزبهانی برخورد می شود
اینکه چنین صحبتهایی مطرح می شود اصلا درست نیست.احسان طبق قوانین باید ۳۰ درصد درآمدش را به فدراسیون بدهد آنهم صرف آمادگی خودش می شود.احسان تا کنون بالای ۲۵۰ میلیون تومان از لیگ حرفه ای درآمد داشته، این پولها را ما به زحمت و تحت شرایط خاصی برایش گرتیم و به وی دادیم اما مصاحبه ها ی اخیر خیلی بد بود و حتما هم با احدی و هم با روزبهانی برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: مگر ما چقدر بودجه داریم که همه را صرف روزبهانی کنیم. کل بودجه فدراسیون بوکس یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان بود که فقط ۵۰۰ میلیون آن را به ما دادند. در حال حاضر ۴ تیم در اردو به سر می برند. تازه همین میزان را هم با چانه زدن گرفتم. به سجادی گفتم اگر پول ندهید از فدراسیون می روم. کل ساختمان را خودم ساختم و حالا ماهی ۲۳ میلیون از ما اجاره می گیرند البته این اجاره دادن را هم هاشمی طبا راه انداخت.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد احدی و استکی خیلی با هم مشکل دارند و برخورد شما در این خصوص چیست گفت: این دو نفر را کنار هم می آورم و باید مشکلشان را با هم حل کنند.وگرنه مربیان خوب دیگری را هم داریم.مثل رشیدی در تیم جوانان یا کریمی در تیم نوجوانان.

در جهانی ثمره کار وینکوف را می‌بینیم
ناطق نوری در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا وینکوف تا المپیک ریو سرمربی تیم ملی است یا خیر گفتک او قطعا در رقابتهای جهانی هدایت بوکسورها را بر عهده دارد. ثمره کارش را به نوعی در این مسابقات میبینیم و بعدا تصمیم خواهیم گرفت که آیا وی را تا المپیک نگه داریم یا نه.

رئیس فدراسیون بوکس در پایان در خصوص احسان روزبهانی گفت: احسان نباید خودش را به حاشیه ببرد. او مسابقه ای داد و در آن شکست خورد و باید با جدیت به تمریناتش ادامه دهد نه اینکه چنین مصاحبه هایی کند. احسان اگر نمی تواند با احدی کار کند به ما بگوید تا باریش سرمربی دیگری بگیریم.

دیدگاه‌ها