کد خبر : 1268665 | 29 شهریور 1394 ساعت 15:55 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

با تک گل ایکاردی

پیروزی ارزشمند اینتر در زمین کیه وو

جدال تیم های اول و دوم سری آ ایتالیا، لحظاتی پیش با برتری 1-0 اینتر خاتمه یافت تا این تیم ضمن کسب چهارمین برد متوالی خود، با 12 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کند.

پیروزی ارزشمند اینتر در زمین کیه وو
به گزارش "ورزش سه"، اینتر که امسال شروع خیره کننده ای در سری آ داشته و هر سه بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، برای ادامه این روند و حفظ صدرنشینی، به زمین کیه وویی آمده بود که این تیم نیز با دو برد و یک تساوی و کسب 7 امتیاز، رده دوم جدول را به خود اختصاص داده بود.

بازی تا دقیقه 19 بدون حادثه خاصی دنبال می شد تا اینکه میزبان، اولین خطر جدی را خلق کرد. کرنر ارسالی بیرسا، با ضربه سر خطرناک کاسترو همراه شد اما توپ با اختلاف اندکی از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.

پس از این صحنه، هر دو تیم خطرات نصفه و نیمه ای روی دروازه یکدیگر خلق کردند که چندان جدی نبودند. اینتر با بازی خوب کندوگبیا، گوارین و پریشیچ، بیشتر حملات خود را از چپ تدارک می دید و سرانجام روی یکی از این حرکات در دقیقه 42 به گل رسید.

1040510

روی جاخالی یووتیچ و فریب بازیکن کیه وو، کندوگبیا پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس عالی، ایکاردی را صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد. اشتباه مدافع کیه وو باعث شد تا ایکاردی پس از جا گذاشتن دروازه بان، توپ را درون دروازه جای دهد. این پنجمین گل ایکاردی در 6 بازی اخیرش برای اینتر بود. او همچنین با سه پاس گل، در 8 گل اینتر در 6 بازی اخیر، تاثیر مستیم داشته است. (با احتساب دو بازی آخر فصل گذشته اینتر)

بلافاصله کیه وو روی شوت سهمگین بیرسا می توانست کار با به تساوی بکشاند اما هندانوویچ با جایگیری خوب خود، توپ را به بیرون دفع کرد. نیمه اول با همین نتیجه 1-0 به سود اینتر خاتمه یافت.

نیمه دوم، کیه وو برای جبران گل خورده بازی تهاجمی تری از خود به نمایش گذاشت و اینتر مطابق انتظار به لاک دفاعی فرو رفت و چشم به ضد حملات داشت. با وجود اینکه کنترل توپ و میدان در اختیار تیم میزبان بود اما تنها خطر جدی این تیم در دقیقه 50 رخ داد.

تلس، مدافع برزیلی اینتر، توپ را از دست داد و پالوسکی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد اما شوت این بازیکن با اختلاف اندکی از روی دروازه به بیرون رفت تا اینتر با خوش شانسی گل مساوی را دریافت نکرده باشد.

1040509

در دقیقه 84 بازی نیز پریشیچ با یک نفوذ عالی از جناح چپ، می توانست ایکاردی را در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی کند اما دخالت به موقع مدافع کیه وو، توپ را به کرنر فرستاد.

سرانجام این بازی با برتری 1-0 اینتر به اتمام رسید تا نراتزوی ها به چهارمین برد متوالی خود دست یابند. اینتر با 12 امتیاز صدرنشینی خود را مستحکم تر کرد.

دیدگاه‌ها