کد خبر : 1268916 | 30 شهریور 1394 ساعت 11:06 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

محروم نبودم یک سهمیه بیشتر داشتیم/

سجاد مرادی: در این مدت کسی حمایتم نکرد

ملی پوش دوومیدانی ایران که حدود سه ماه تا پایان محرومیتش از فعالیت در این رشته باقی مانده گفت: در این مدت هیچکس حمایتم نکرد ولی به تنهایی تمریناتم را ادامه دادم.

سجاد مرادی: در این مدت کسی حمایتم نکرد
به گزارش"ورزش سه" و به نقل از مهر، سجاد مرادی ملی پوش دوومیدانی ایران در خصوص آخرین شرایطش عنوان کرد: فعلا تمرینات بدنسازی ام را شروع کرده ام و در این مدت هم شخصا تمرین می کردم. شرایط سختی داشتم اما تلاش کردم آمادگی ام را حفظ کنم.

وی افزود: در مدت محرومیتیم هیچ کس حمایتم نکرد. ولی ناامید نشدم و ادامه دادم. اگر محروم نمی‌شدم چه بسا حالا یک سهمیه المپیک بیشتر داشتیم. همین حالا هم می توانم سهمیه کسب کنم. تمریناتم را ادامه می دهم و در رقابتهای داخل سالن که بهمن برگزار می شود نیز شرکت می‌کنم.مطمئنم به شرایط آرمانی گذشته ام برمیگردم چون هدف دارم.

مرادی در پاسخ به این سوال که از فدراسیون و کیهانی رئیس جدید چه انتظاری دارید گفت: فعلا در مورد فدراسیون هیچ صحبتی نمی کنم. شاید ۱۰-۱۵ روز دیگر در این خصوص مصاحبه کنم اما در این مدت هرگز مصاحبه ای نکرده ام . همه چیز را به آینده موکول می کنم امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک کسب کنم و خودم را به روزهای خوبم برگزدانم.

دیدگاه‌ها