کد خبر : 1268945 | 30 شهریور 1394 ساعت 12:52 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاجدار: با پارسه به دنبال صعود هستیم

پارسه که در این فصل یکی از جوانترین و کم هزینه ترین تیمهای لیگ به شمار می‌رود پس از جدایی فرشاد پیوس و پیوستن سلمان تاجدار مربی پیشین این تیم به عنوان سرمربی جدید پارسه به دنبال تکرار نتایج خوب گذشته است.

تاجدار: با پارسه به دنبال صعود هستیم
به گزارش "ورزش سه"، در این رابطه تاجدار که پیش از این در آستانه پیوستن به تیم گاز جم بود می گوید: ابتدا از مسوولین تیم گاز جم تشکر می کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. چرا که مطمئنم این تیم پتانسیل بالایی دارد. اما خب متاسفانه من نتوانستم با این تیم همکاری کنم و علت اصلی آن دخالت برخی از مسوولین تیم در امور جذب بازیکن بود و من هم در نهایت از این تیم جدا شدم.

سرمربی جدید پارسه در ادامه می گوید: جا دارد از زحمات آقای پیوس تشکر کنم و اینکه پارسه با مدیریت مهندس کاوه عابدینی که در این چندسال نشان داده است در عرصه مدیریت آدم موفقی است و با حضور ایشان و سایر اعضای پارسه می توانیم به اهداف بزرگی مثل صعود فکر کنیم.

تاجدار در پایان می گوید: بازیکنان ما از نظر بدنی کمی عقب هستند و این مشکل را ما در ابتدای کار با پارسه رفته رفته حل کردیم و با همبستگی موجود و تلاش تیم تمام هدفمان در ادامه موفقیت و جبران این عقب افتادگی امتیازی است. اگرچه من اعتقاد دارم که شرایط لیگ امسال به گونه ای است که در بالای جدول تغییر زیاد داریم و تیمها جا به جا می شوند ولی ما اگر می خواهیم به هدف بزرگی مثل صعود فکر کنیم باید از همین هفته به دنبال کسب امتیازات از دست رفته تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها