کد خبر : 1269057 | 30 شهریور 1394 ساعت 18:14 | 10.1K بازدید | 4 دیدگاه

این باخت چیزی از ارزش‎های گسترش کم نمی‌کند

گل‌محمدی: شرایط سختی برای این بازی داشتیم

سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌ گوید شرایط سختی برای بازی امروز داشتیم زیرا هفته پیش یک دیدار سنگین را در اهواز برگزار کرده بودیم.

گل‌محمدی: شرایط سختی برای این بازی داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس پس از بازی تیمش در جام‌حذفی ضمن عذرخواهی از خبرنگاران بابت غیبت در کنفرانس قبل از بازی گفت: این دیدار حساسیت های زیادی داشت و همین حساسیت ها باعث شده بود موقعیت زیادی در بازی به دست نیاید. نیمه اول بازیکنان مان خوب دفاع کردند هر چند توپ دست گسترشی ها بود اما ما اجازه ندادیم که آنها بتوانند از شرایطشان استفاده کنند. اما در نیمه دوم بچه های ما حفظ توپ بهتری داشتند و توانستیم خودمان را به حریف دیکته کنیم و از تنها موقعیت به دست آمده مان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: البته من معتقدم در گل دوم نیز کمک داور می‌ توانست اعلام آفساید نکند چراکه فیلمش را من دیدم و فکر می‌ کنم آن گل آفساید نبود. بازی گسترشی ها بسیار خوب بود البته باید بگویم که انتظار این را داشتم که مقابل یک تیم جوان و خوب بازی کنیم که همین اتفاق هم افتاد. این باخت و حذف آنها چیزی از ارزش های گسترش فولاد کم نمی‌ کند.

گل‌محمدی ادامه داد: از بازیکنان تیمم تشکر می‌ کنم با توجه به بازی سنگینی که هفته پیش در اهواز داشتیم، انرژی زیادی از ما گرفته شد و ما باید مسیر اهواز به اصفهان، اصفهان به تهران و تهران به تبریز را می‌ گذراندیم تا به بازی امروز برسیم؛ این برای ما بسیار سخت و طاقت فرسا بود اما با توجه به بازی خوب بازیکنانمان و همین طور باتجربه هایی مثل مهدی رجب‌زاده توانستیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بازی‌های حذفی همیشه حساسیت بالایی دارد چرا که تیم‌ها با یک شکست از گردونه رقابت‌ها کنار می‌روند. شاید از لحاظ ایجاد موقعیت این بازی چنگی به دل نزد اما از لحاظ کیفیت در سطح بالایی برگزار شد. به نظرم امسال وضعیت لیگ‌ و جام حذفی در شرایط بهتری قرار دارد و همین موضوع هیجان بازی‌ها را بالاتر برده است.
گل محمدی در رابطه با زمان کم بین بازی های تیم ها گفت: این محدودیت‌ها به خاطر برنامه‌های تیم ملی به وجود آمده است. به نظرم اگر اردوهای تیم ملی در مدت زمان کمتری برگزار شود و تعامل بهتری را با یکدیگر برقرار کنیم بخش بالایی از مشکلات حل خواهد شد.
سرمربی ذوبی ها در پایان راجع به زمان کم بازی کردن حدادی فر گفت: او به تازگی از بند مصدومیت رها شده و قصد داشتیم با بازی دادن به او حدادی فر را در شرایط مسابقه قرار دهیم. در دقایقی هم که به میدان آمد سعی ما در این بود که کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

دیدگاه‌ها