کد خبر : 1269105 | 30 شهریور 1394 ساعت 21:10 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

از جهانبازی عذر می خواهم

مظلومی: از عملکرد پروپجیچ راضی نیستم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال حرف های ش را با تبریک هفته دفاع مقدس آغاز کرد و گفت این برد از آنجا اهمیت داشته است که طلسم آبی پوشان شکست .

مظلومی: از عملکرد پروپجیچ راضی نیستم
به گزارش "ورزش سه" ، مظلومی گفت : بعد از نیمه اول خوب آنها را آنالیز کردیم و به دو گل رسیدیم . بعد از گل دوم خیلی عقب کشیدیم که البته طبیعی هم بود . من به بچه ها تبریک می گویم و همین طور تیم نفت که با این باخت چیزی از ارزش هایش کم نشد .

نارضایتی از پروپجیچ

ما پروپجیچ را آوردیم تا روی توپهای هوایی به ما کمک کند و ما را در حمله صاحب فضا و موقعیت های جدید کند اما او این کار را انجام نداد و من از او ناراضی هستم .

امروز به آرش نیاز نداشتیم

برهانی امروز در فهرست 18 نفره مانبود چون برای این بازی به او نیاز نداشتیم . البته او بزرگ است و در تیمما بزرگی می کند و برای جوان ها کمک خوبی است .
ریوالدو تمرین می کند
و در حال تمرین است.هنوز کمیته انضباطی این بازیکن تشکیل نشده است و دارد تمرینات بدنی اش را پشت سرمی گذارد.

حلالیت از جهانبازی

من از قضاوت جهانبازی راضی هستم و او کار خودش را کرد.البته من روی کرنر اعتراض داشتم چون بازیکن حریف تمارض کرد.در مجموع جهانبازی قضاوت خوبی داشت و اگر باعث ناراحتی اش شدم از او عذرخواهی می کنم.

علت غیبت کریمی مصدومیت است

غیبت یعقوب کریمی هم به دلیل مصدومیتی بود که در بازی با گسترش‌فولاد داشت و سه روز تمرین نکرد. کریمی از امروز تمریناتش را آغاز کرد و اگر در این بازی بود، خیلی می‌توانست به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها