کد خبر : 1269340 | 31 شهریور 1394 ساعت 15:44 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: سلتا می تواند بارسا را له کند

بارسلونا فردا در زمین سلتاویگو، بازی حساس و دشواری را پیش رو دارد و برای حفظ صدرنشینی، محکوم به پیروزی در این مسابقه است.

انریکه: سلتا می تواند بارسا را له کند
به گزارش "ورزش سه"، بارسا با کسب 4 برد متوالی، هم اکنون بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد و پس از برتری بر لوانته، حالا با روحیه ای مضاعف به زمین سلتا خواهد رفت. بارسا فصل گذشته در یک ربع پایانی بازی و با تک گل متیو موفق به پیروزی بر سلتا شده بود.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در مورد این مسابقه گفت:" بازی بسیار دشوار و پیچیده ای در انتظارمان است.سلتا تیم باشخصیتی دارد و هواداران این تیم نیز کار را برای ما سخت خواهند کرد. با این حال قطعا بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.
فصل گذشته برای پیروزی بر سلتا در بالائیدوس، عذاب فراوانی کشیدیم. آنها به لطف مدیر ورزشی خوبی که دارند، خیلی خوب در بازار نقل و انتقالات، خودشان را تقویت کرده اند و نسبت به فصل گذشته تیم قدرتمندتری هستند. این را نتایج خوبشان تا بدینجای فصل نشان می دهد. باید با تمرکز و دقت بالا بازی کنیم."

انریکه درپاسخ به سوالی در مورد اینکه تا چه حد نگران این بازی است گفت:" بازی راحتی قطعا نخواهد بود. بازیکنان سلتا برای هر توپی می جنگند اما می توانیم نتیجه دلخواهمان را از این بازی بگیریم.
اگر بازی را ساده بگیریم، این تیم ما را له خواهد کرد و با سرعت 200 کیلومتر از ما پیشی می گیرد.باید بازی موثر و همیشگی خودمان را انجام دهیم.نباید هرگز سلتا را دست کم بگیریم."

پیکه پس از پشت سر گذاشتن محرومیت 4 جلسه ای، از فردا قادر است برای بارسا به میدان برود. انریکه در همین رابطه گفت:" او و کل تیم بخاطر یک اشتباه تنبیه شدند. همیشه در اختیار داشتن بازیکنی چون پیکه اتفاق خوبی است. او یکی از بازیکنان ثابت و اصلی من در طول فصل است. از دست دادن هر بازیکنی یک نکته منفی است؛ بطورمثال مصدومیت بد رافینیا که برای ما اتفاقی ناگواری بود."

احتمال اضافه شدن نام آردا توران بجای رافینیا؟:" به فیفا درخواست داده ایم و همه چیز به پاسخ آنها بستگی خواهد داشت. آردا با تیم ملی کشورش بازی کرده و اگر قانون اجازه دهد، آماده بازی کردن برای ماست و مشکلی نخواهد داشت."

لالیگا بدون حضور بارسا در صورت به استقلال رسیدن کاتالونیا؟:" در دنیای کنونی و تا بدینجای زندگی یاد گرفته ام که هر احتمالی را متصور بدانم. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد."

انریکه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه مسی بازهم پنالتی های بارسا را خواهد زد یا خیر گفت:" بله؛ مسی مورد اعتماد همه تیم قرار دارد و بازهم پنالتی های ما را خواهد زد."

دیدگاه‌ها