کد خبر : 1269492 | 01 مهر 1394 ساعت 10:33 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هوفنهایم - دورتموند

دو تیم هوفنهایم و دورتموند، امشب در ورزشگاه رین نکار آره‌نا شهر سینشیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی هوفنهایم - دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی بایرن در دیدار شب گذشته، دورتموند عزم خود را برای کسب پیروزی در این دیدار و ادامه رقابت شانه به شانه با بایرن جزم کرده است.

هوفنهایم

هوفنهایم با کسب 1 امتیاز از 5 بازی خود، در رده ی پانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر، 4 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. انتظار نمی‌رود که هوفنهایم بتواند مانعی بر راه دورتموند آماده باشد. جیلولان هاماد، هردلینگ و الیونوسی مصدومین امروز هوفنهایم هستند که قادر به همراهی این تیم نخواهند بود.

دورتموند

شاگردان توخل با کسب 15 امتیاز از 5 بازی، با یک بازی کمتر نسبت به بایرن، در رده ی دوم جدول قرار دارند. انها در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی کسب کرده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. دورتموند یکی از بهترین شروع‌های تاریخ خود را تحت هدایت توخل تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد مربی آلمانی به خوبی توانسته تفکراتش را به این تیم منتقل کند. با پیروزی شب گذشته بایرن مقابل ولفسبورگ، توخل و شاگردانش می‌دانند که اگر می‌خواهند به رقابت با بایرن ادامه دهند، به هر نحوی باید در بازی امروز به پیروزی برسند. نوری شاهین اریک دورم، مصدومین دورتموند برای بازی امروز خواهند بود.

ترکیب احتمالی:

1041036


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1041041

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 2-0 دورتموند
احتمال پیروزی هوفنهایم: 0 درصد
احتمال پیروزی دورتموند: 88 درصد

دیدگاه‌ها