کد خبر : 1269680 | 02 مهر 1394 ساعت 00:48 | 50K بازدید | 3 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: ترجیح می دهم به تیمی مثل سلتا ببازیم

بارسلونا امشب در عین ناباوری، در زمین سلتا ویگو با نتیجه سنگین 4-1 شکست خورد و با توجه به پیروزی رئال بر بیلبائو، صدر جدول را از دست داد.

انریکه: ترجیح می دهم به تیمی مثل سلتا ببازیم
به گزارش "ورزش سه"، پس از 4 برد متوالی، بارسلونا اولین شکست فصل خود را تجربه کرد. این تیم در 50 روز گذشته، دو بار دیگر نیز 4 گل دریافت کرده بود. در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا در سن مامس مقابل بیلبائو و برابر سویا در سوپرکاپ اروپا. آخرین باری که این تیم در لالیگا از یک تیم 4 گل خورده بود، به سال 2008 و شکست 4-1 این تیم در زمین رئال مادرید بر می گردد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" امشب همه، سطح بازی بالای سلتا را مشاهده کردند. از هر جهت این تیم عالی بازی کرد و فقط باید به آنها تبریک گفت. یک بازی کامل را به نمایش گذاشتند و موقعیت های زیادی هم خلق کردند.
سلتا امشب به لطف بازی موثر بازیکنانش در همه نقاط زمین، فوتبال زیبایی ارائه داد. فوتبال بازی لحظه هاست؛ ما در شرایطی که 1-0 عقب بودیم، دو موقعیت عالی گل را از دست دادیم و بلافاصله گل دوم را دریافت کردیم.
واقعا عجیب بود که در این بازی ما حداقل 7 فرصت 100 درصد را هدر دادیم. بازهم به سلتا تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه فصل نیز همینگونه فوتبال بازی کنند."

انریکه در مورد کمبود بازیکن در بارسلونا گفت:" از داشتن این مجموعه بازیکنان خوشحالم. دارایی ما همین است. این شکست به ما کمک می کند تا مشکلاتمان را بهتر ارزیابی کنیم. این یک واقعیت است که قهرمان شدن در لالیگای امسال، بسیار دشوارتر از فصل قبل است."

انریکه در پاسخ به این سئوال که تا چه حد نگران آینده بارساست گفت:" امشب سلتا برتر از ما بود و فوتبالی ما را شکست داد. این تیم هرگز دفاعی بازی نکرد و یک فوتبال شجاعانه را از بازیکنان این تیم شاهد بودیم. ترجیح می دهم اگر قرار به باختن ما باشد، به این چنین تیم های نترسی بازی را ببازیم. افتخار می کنم که روزی مربی سلتا بودم و جزئی از تاریخ این تیم هستم."

دیدگاه‌ها