کد خبر : 1269779 | 02 مهر 1394 ساعت 15:12 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

کوواچیچ؛ سورپرایز جدید خط میانی رئال مادرید

شاید هیچکس تصور نمی کرد که متئو کوواچیچ، خرید جدید رئال مادرید، شب گذشته در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو، بصورت ثابت در ترکیب کهکشانی ها قرار بگیرد.

کوواچیچ؛ سورپرایز جدید خط میانی رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، در ابتدا تصور بر این بود که برای بالا رفتن آوراژ قدی رئالی ها و مقابله با قدرت سرزنی بالای دو مهاجم اتلتیک، کاسمیرو از ابتدا برای رئال به میدان برود اما وقتی ترکیب رئال اعلام و نام کوواچیچ در آن دیده شد، بسیاری از این تصمیم بنیتس متعجب شدند ولی در انتهای بازی، دیگر کسی از حضور کواچیچ در ترکیب رئال گلایه ای نداشت.

در مقابل بیلبائو، کروس مطابق معمول جلوی مدافعان بازی می کرد و مودریچ به همراه کوواچیچ، یک زوج تمام کروات را در خط میانی رئال تشکیل داده بودند. ایسکو در سمت راست مودریچ و کواچیچ در سمت چپ، به خط میانی رئال توازنی مثال زدنی داده بودند.

ایسکو همچون همیشه بازی کرد و توانست بار دیگر هواداران و کادر فنی رئال را به خود متقاعد کند اما عملکرد عالی کوواچیچ، به نوعی یک سورپرایز برای رئالی ها بود. هافبک خلاق سابق اینتر که در 5 بازی گذشته به عنوان یار ذخیره وارد زمین شده بود، در یکی از دشوارترین دیدارهای فصل رئال از ابتدا به میدان رفت.

بازی در سن مامس و مقابل بیلبائو، همواره برای رئال مادرید یک دیدار سنگین محسوب می شده و شب گذشته نیز از این قاعده مستثنی نبود اما کواچیچ چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله، نمایشی درخشان داشت.

پاس های کوتاه و بلند دقیق، دریبلهای به موقع، تکل های متهورانه و همکاری مثال زدنی او با مودریچ و مارسلو، او را به یکی از ستارگان بازی شب گدشته تبدیل کرد. او دو بار هم فرصت گلزنی به دست آورد اما مهارهای استثنایی دروازه بان بیلبائو، او را از زدن اولین گل هایش برای رئال ناکام گذاشت.حالا مشخص می شود که چرا بنیتس به جذب کوواچیچ اصرار داشت.

شکی نیست که با برگشتن خامس، کوواچیچ به سختی بتواند جایگاه ثابت خود را حفظ کند اما همانطور که کاسمیرو در بازی برابر اسپانیول، چشم ها را به خود خیره کرد، کوواچیچ نیز شب گذشته، خود را به عنوان یک آلترناتیو جدی برای ستارگان خط میانی رئال مطرح کرد.

بنیتس حالا می تواند خوشحال باشد که حتی در صورت مصدومیت غیرمنتظره مودریچ، کوواچیچ به خوبی می تواند جای او را در ترکیب رئال پر کند و او همچون آنچلوتی، دچار مشکل کمبود بازیکن در حساس ترین مقاطع فصل نخواهد شد.

دیدگاه‌ها