کد خبر : 1269785 | 02 مهر 1394 ساعت 16:23 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مربی سلتا: فوتبالی هم از بارسا برتر بودیم

ادواردو بریتزو، مربی آرژانتینی سلتا ویگو، پس از برتری خیره کننده 4-1 برابر بارسلونا، به تمجید از شاگردانش پرداخت.

مربی سلتا: فوتبالی هم از بارسا برتر بودیم
به گزارش "ورزش سه"، بریتزو از پیروان مکتب مربیگری مارسلو بیلساست و او را یکی از بهترین شاگردان این مربی می دانند. او که فصل گذشته جانشین لوئیس انریکه در سلتا شد، توانست روند مثبتی که در این تیم وجود داشت را تداوم بخشیده و حتی از این تیم، مجموعه بهتری نیز بسازد.

سلتا با اندیشه های تاکتیکی او توانست شب گذشته 4-1 بارسا را شکست داده و به رده دوم لالیگا صعود کند. او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" یکی از شب های ویژه مربیگری ام را تجربه کردم. خوشبختانه امشب شانس هم سمت ما بود. ما برای بازی با بارسلونا، از سبک بازی خودمان فاصله نگرفتیم و همانطور بازی کردیم که پیش از این در مقابل تیم های دیگر بازی کرده بودیم.
هدف ما همیشه ارائه همین سبک فوتبال است. امشب، فوتبالی بارسا را شکست دادیم و بر این تیم چه در کسب نتیجه و چه در ارائه فوتبالی بهتر، چیره شدیم. هواداران ما هم برنده واقعی این بازی بودند که حمایت فوق العاده ای از ما کردند. به بازیکنانم هم باید این برد را تبریک بگویم."

مربی سلتا در ادامه گفت:"بازی همانطوری پیش رفت که می خواستیم. هدف ما فشار به بارسا از میانه زمین بود و برای این کار، دو مهاجم ما هم نباید اجازه بازیسازی به مدافعان بارسا می دادند. تمام نقشه های ما با موفقیت پیش رفت. بازیکنانم به این سبک بازی عادت کرده و جا افتاده اند. سلتا امشب تیمی متحد و یکپارچه بود که فقط پیروزی می خواست. از نتیجه و عملکرد بازیکنانم، نهایت رضایت را دارم."

دیدگاه‌ها