کد خبر : 1269828 | 02 مهر 1394 ساعت 19:40 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرکس دلش با تیم نیست می تواند برود

دایی: از قمی متشکرم، باید 3 گل می زدیم

علی دایی سرمربی صبا با ابراز خوشحالی از دومین برد تیمش، شناخت کامل از سپاهان را علت اصلی برد تیمش نامید.

دایی: از قمی متشکرم، باید 3 گل می زدیم
به گزارش "ورزش سه"، دایی که با رضایت از بازی صبا وارد نشست مطبوعاتی شده بود در این باره گفت: بازی بزرگ و سختی را پیروز شدیم. خیلی دوست داشتم که به بازیکنانم تبریک بگویم. آنها از دقیقه یک جنگیدند و می توانستیم در نیمه اول گل های بیشتری بزنیم و با سه گل راهی رختکن شویم.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران از تیم حریف هم تمجید کرد و گفت: سپاهان خیلی به دفاع ما فشار آورد اما مدافعان و گلر ما خوب کار کردند. ما شناخت خوبی از سپاهان داشتیم و خدا را شکر این سه امتیاز مهم را گرفتیم.

دایی سپس با تشکر از هواداران قمی ادامه داد: از همه هواداران تشکر می کنم. با آمدن آنها توانستیم این نتیجه را کسب کنیم. حضورشان شور و شوق داد. آمدنشان به ورزشگاه باعث این نتیجه شد آنها یار دوازدهم ما هستند و امیدواریم بیشتر از این به ورزشگاه بیایند.

علی دایی در این مصاحبه از مدیران قمی هم تشکر کرد و گفت: بهترین زمین چمن را درورزشگاه های ایران داریم و از عوامل این استادیوم تشکر می کنم.

از دایی درباره اعتراضش به داوری پرسیدند که وی اینطور توضیح داد: نیمه اول آوانتاژ ناصحیح داور باعث شد تک به تک ما از دست برود و من به همین دلیل اعتراض کردم.

مربی صبا سپس درباره آغاز تعطیلات لیگ و مسابقه با پرسپولیس صحبت کرد و گفت: باید خودمان را در تعطیلات لیگ آماده کنیم. این برد را فراموش می کنیم و خودمان را برای بازی پرسپولیس آماده خواهیم کرد. طبق برنامه یک اردوی یک هفته ای به شمال کشور خواهیم داشت.

از دایی همچنین درباره جدایی ناگهانی رضا حقیقی سوال شد که وی چنین پاسخ داد: حقیقی صحبتی با ما داشت و گفت خارج می روم. ما جلوی کسی را نمی گیریم. کسی که دلش با تیم باشد حفظ می کنیم. آرزوی موفقیت برای او را دارم. تا جایی که توانست کمک کرد.

حرف هایی پایانی دایی هم درباره فوتبال قم بود و او مسوولان این شهر را به کمک طلبید: همه باید کمک کنند تماشاگران بیشتری داشته باشیم. استانداری، شهرداری و همه مسئولان قم باید کمک کنند . در کل مملکت باید به هواداران بها دهیم. هر کاری برای قشر جوان انجام دهیم کم است. امیدواریم برای فوتبال دوستان و جوانان کارهای بیشتری انجام دهیم. باید زیر ساخت فوتبال قم درست شود. از زمانی که آموزش و پرورش قطع همکاری کرد فوتبال مملکت مرد. باید کمک کنیم با برنامه ریزی تیم قم با بازیکنان بومی در فوتبال کشور شرکت کند.

دیدگاه‌ها