کد خبر : 1269892 | 03 مهر 1394 ساعت 09:13 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

بودجه وزارت درصد کمی از هزینه‌های ما را تامین کرده

هاشمی: فرصت‌های پیش رو تکرار شدنی نیست

رئیس فدراسیون تیراندازی می‌گوید در صورتی که امکانات در حد انتظار فراهم شود ایران شانس زیادی برای کسب سهمیه بیشتر در مسابقات آسیایی کویت خواهد داشت.

هاشمی: فرصت‌های پیش رو تکرار شدنی نیست
به گزارش "ورززش سه" و به نقل از فارس، سیدمهدی هاشمی درباره کسب دو سهمیه المپیک ریو، گفت: خدا را شاکرم که حداقل این نتیجه کسب شده است، اما شما می‌دانید این نتیجه با تلاش و زحمات فراوان و همچنین بدهی‌های زیاد با حداقل کمک از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حاصل شده است.

وی درباره مسابقات آسیایی کویت که آخرین مسابقات کسب سهمیه برای تیراندازی به شمار می‌رود، اظهار داشت: فرصت‌هایی که پیش روی ما قرار دارد تکرار شدنی نیست. حضور در مسابقات کویت نیز نیاز به آمادگی بالا دارد تا از آخرین فرصت باقی مانده بیشترین استفاده را ببریم. ورزشکاران ما در اهداف پروازی در مسابقات ایتالیا به آمادگی نسبی رسیده‌اند. در صورتی که این سفر و همچنین سفر به هانوفر انجام شودمی‌توانیم امیدوار باشیم تعداد سهمیه‌ها را در المپیک افزایش دهیم، در غیر این صورت شانس کمتری خواهیم داشت.

* امیدواریم امکانات در حد انتظار فراهم شود

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش واریزی جدیدی به فدراسیون‌ها داشته این تزریق بودجه کمکی به شما نکرده، عنوان کرد: این بودجه درصد خیلی کمی از هزینه‌های ما را تامین کرده است. امیدواریم که امکانات در حد انتظار فراهم شود تا بتوانیم با تامین فشنگ اردوها را برگزار کنیم.

عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه شنیده شده استقبال زیادی از مسابقات آسیایی تهران صورت نگرفته نظر شما در این باره چیست، تصریح کرد: با توجه به مسابقات کسب سهمیه المپیک و برگزاری چند رقابت همزمان از سوی فدراسیون جهانی پیشنهاد شده تا این مسابقات را به تعویق بیندازیم. قرار است نظر مسئولان کنفدراسیون آسیا را نیز در این باره بگیریم. در جلسه کویت تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

کمیته و وزارت علاوه بر پشتیبانی باید نظارت را بیشتر کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی درباره نتایج ملی‌پوشان کشتی و والیبال، گفت: در حالت کلی باید به مقوله ورزش و همین طور به رشته‌های پرمدال و پایه در دولت توجه جدی‌تری صورت بگیرد. درباره این دو رشته نیز هر کدام موضوع خاص خود را دارد و نمی‌توان یک نسخه برای هر دو پیچید. باید در این زمینه کار تخصصی صورت بگیرد. علاوه بر این وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید ضمن پشتیبانی، نظارت بیشتری داشته باشند.


دیدگاه‌ها