کد خبر : 1269898 | 03 مهر 1394 ساعت 09:45 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

علی آبادی: نباید میدان را خالی کرد

محمد بنا باید تمامی جوانب امر را بسنجد

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی معتقد است محمد بنا باید قبل از هر پاسخی در خصوص بازگشت تمامی جوانب امر را بسنجد و احساسی تصمیم نگیرد.

محمد بنا باید تمامی جوانب امر را بسنجد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رحیم علی آبادی با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر عهده محمد بنا گذاشته شده اظهار داشت: این مربی بزرگ و باتجربه به خوبی می داند که اهمیت پاسخ نهایی او برای فدراسیون و همچنین کشتی فرنگی ایران چقدر اهمیت دارد و نباید طی روزهای باقیمانده تا فرصت اعلام شده،‌اسیر تصمیمات احساسی و مشاوره غیرمنطقی برخی اطرافیان خود شود.

وی افزود: مطمئنا او می تواند با توجه به منافع ملی و همچنین عشق و علاقه شخصی به کشتی فرنگی ایران بهترین تصمیم را اتخاذ کند اما نباید فراموش کرد که مردان بزرگ همواره حاضرند از برخی توقعات و حق و حقوق خود چشم پوشی کنند تا به اهداف بزرگتر و ملی دست بیابند.

نایب قهرمانی المپیک ۱۹۷۲ مونیخ با اشاره به از خودگذشتگی همیشگی محمد بنا ادامه داد: برخی اوقات باید بسیاری از سختی ها را برای کسب افتخار و منافع ملی تحمل کرد و محمد بنا طی سالیان حضور موفقش در این عرصه این موضوع را ثابت کرده است. در نتیجه این بار نیز که با دعوت رسمی شورای فنی و فدراسیون کشتی روبرو شده باید با دقت و توجه بیشتری در خصوص بازگشت به کشتی تصمیم بگیرد.

علی آبادی در خاتمه خاطر نشان کرد: شرایط کنونی طوری است که وزارت ورزش و کمیته المپیک نیز خواهان حضو محمد بنا هستند و فدراسیون کشتی نیز با توجه به شرایط کنونی،‌سعی کرد مسیر حضور محمد بنا را هموار کند و زمینه بازگشت او را مهیا کند. در نتیجه با توجه به حمیت همه جانبه از محمد بنا بعید است که او دست رد بر سینه فدراسیون بزند و همچنان از همکاری سازنده خودداری کند.

شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی ‌با توجه به اتمام قرارداد یکساله عملکرد ضعیف کادر فنی تیم ملی در رقابت های جهانی آمریکا و همچنین کسب نتایج مطلوب در المپیک، از محمد بنا به عنوان گزینه اول سرمربیگری دعوت به همکاری کرد. ضمن اینکه شورای فنی تا روز هشتم مهرماه در انتظار پاسخ نهایی محمد بنا خواهد بود.

دیدگاه‌ها