کد خبر : 1270367 | 04 مهر 1394 ساعت 18:14 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

جزینی: بنا عاشق کار در تیم ملی است

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: محمد بنا عاشق کار در تیم ملی ایران است اما می خواهد تصمیم گیرنده اول و آخر خودش باشد.

جزینی: بنا عاشق کار در تیم ملی است
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، رسول جزینی گفت: متاسفانه با مربیانی که افتخار آفرین بوده اند به شکل درستی برخورد نمی کنند و همانطور که می دانید درخواست همکاری فدراسیون کشتی با محمد بنا به صورت غیابی گرفته شده و به وسیله یک شخص به دست او رسید.

وی ادامه داد: محمد بنا یکی از بهترین مربیان کشتی فرنگی دنیا است و می شد برای دعوت از او به شکل بهتری عمل کرد. دستیار محمد بنا در تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: محمد بنا هم با توجه به شکل دعوت فدراسیون کشتی امروز پاسخ خود را از طریق یکی از دوستانش به دست مسئولان فدراسیون رساند.

جزینی در رابطه با خواسته های محمد بنا از فدراسیون کشتی، تصریح کرد: او حداقل امکانات را برای فعالیت در کشتی فرنگی درخواست کرده است و امیدوارم هر مسئولی که دوست دارد تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک ریو موفق باشد از او حمایت کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بنا علاقه ای به بازگشت به تیم ملی دارد،اظهار کرد: شک نکنید که بنا عاشق کمک به کشتی است. مطمئن باشید اگر شرایط فراهم شود به زودی بنا را در تیم ملی خواهیم دید.

جزینی خاطرنشان کرد: بنا اگر تمایل داشت می توانست در هر کشوری که می خواهد فعالیت کند اما به خاطر علاقه اش به کشورش این کار را نکرد. کسانی که زیر نظر بنا کار می کردند امروز در تیم های معتبر خارجی فعالیت می کنند پس بنا هم به راحتی می توانست در هر کشوری که می خواهد مربیگری کند.

مربی سابق تیم ملی کشتی در رابطه با درخواست مالی محمد بنا برای همکاری با فدراسیون کشتی، گفت:درخواست مالی او در حدی است که دستیارانش بتوانند در کنارش کار کنند. مطمئن باشید اگر کسی متوجه پیشنهاد مالی بنا شود باور نخواهد کرد.

وی درخصوص اینکه آیا محمد بنا حاضر به همکاری با حسن بابک مدیرتیم های ملی خواهد بود،گفت: بنا با هیچ کس اختلاف شخصی ندارد اما دوست ندارد کسی در کار او دخالت کند. بنا همیشه پس از کسب هر نتیجه ای پاسخگو بوده است و به همین دلیل می خواهد تصمیم گیرنده اول و آخر خودش باشد.

جزینی افزود: متاسفانه جایگاه افراد در کشتی فرنگی آنطور که باید حفظ نشده است. حسن بابک، احد پازاج و علی اشکانی نیز همه از بزرگان کشتی هستند و نباید شان آنها زیر سئوال برود.

پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در لاس وگاس آمریکا از سوی شورای فنی،احد پازاج برکنار و محمد بنا به عنوان جانشین وی به رییس فدراسیون معرفی شد.

مقرر بود محمد بنا نظر خود را درخصوص این تصمیم شورای فنی اعلام کند که او نیز امروز نامه رسمی خود را به حمید بنی تمیم دبیرکل فدراسیون کشتی ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها