کد خبر : 1270059 | 03 مهر 1394 ساعت 19:03 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

تونی: گل نزدن مشکل ماست

تونی اولیویرا پس از بازی حرکت ثاقبی پس از تعویض را بی احترامی به خودش دانست.

تونی: گل نزدن مشکل ماست
به گزارش " ورزش سه " تونی اولیویرا در کنفرانس پس از بازی در باره ی باخت تیمش این چنین گفت :

گل نزدن مشکل ماست
ما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم.پرسپولیس به بازی مستقیم روی آورد.ما فرصت هایی داشتیم اما مشکل گلزنی آزارمان می دهد.وقتی گل نمی زنیم کار به مشکل می خورد. پنالتی که گرفته شد تیم حریف استفاده کرد و به برتری رسید.

ثاقبی به خودش احترام نگذاشت
همه ما جوان بوده ایم.اطمینان دارم این بازیکن دیگر این کار را تکرار نمی کند.او اول به خودش احترام نگذاشت و بعد به باشگاه و هواداران بی احترامی کرد.با این وجود ما نمی توانیم این جوان را بکشیم.باید به او توضیح بدهیم که دیگر این کارها را نکند.

همه داور را می شناسند
من اینجا نیامده ام درباره داوری صحبت کنم اما همه می دانند این داور چند سال قبل در بازی با استقلال چه کرد.

مسئولیت شکست با من است
بعد از بازی با مهرداد بایرامی صحبت کردم و به او گفتم در هر 3 بازی که انجام دادی وظیفه‌ات را به خوب به جای آوردی اما مشکل اینجا بود که ما نمی‌توانیم موقعیت بسازیم و من نگران این هستم. بازیکنان را نمی‌توانم عوض کنم و فقط باید تمرین کنیم چون راه دیگری وجود ندارد.در این بازی و همچنین 2 بازی قبلی در نیمه دوم گل نخوردیم، البته من اگر هم شکستی بوده باشد مسئولیت آن را قبول می‌کنم و مشکل از من است.بازیکن کلیدی یعنی ایرانپوریان، ثاقبی و کریمی را در اختیار داریم اما ما چند بازیکن پایه و کلیدی دیگر را از دست دادیم د حالی که من نمی‌دانستم این نفرات را نخواهم داشت.

تراکتور باید نگاه 3ساله داشته باشد
من 4 باری که به اینجا آمدم 4 تیم متفاوت را تحویل گرفتم و این کار را خیلی سخت کرده است، تراکتور نباید برای سال آینده برنامه‌ریزی کند بلکه باید نگاه 3 ساله داشته باشد.من سعی می‌کنم مثل روز اول کار کنم و با همان انگیزه ادامه دهم.در هفته‌های گذشته به من گفتند هیئت مدیره قرار است2 دستیار به تیم اضافه کند اما این در حالی بود که من در همان ابتدای فصل درخواست حضور علیرضا پژمان و قادر رحیم‌زاده را داده بودم اما این درخواست وقتی اجرا شد که من نامه‌نگاری کردم.

بازیکن پرسپولیس باید اخراج می شد
در صحنه‌ای داور باید به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز می‌داد در حالی که به نظر می‌رسد کارت قرمز به تراکتورسازی خیلی راحت است، البته نمی‌خواهم بگویم مقصر این شکست داور است ولی او از همان دقیقه اول تا پایان علیه ما سوت زد.

دیدگاه‌ها