کد خبر : 1270118 | 03 مهر 1394 ساعت 20:57 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

مظلومی: اخراج ننزیچ کاملا صحیح بود

مظلومی از تساوی پرگل تیمش برابر راه آهن در ورزشگاه آزادی راضی نیست.

مظلومی: اخراج ننزیچ کاملا صحیح بود
به گزارش " ورزش سه " پرویز مظلومی بعد از تساوی پرگل برابر راه آهن درباره ی این دیدار این گونه گفت :

از نتیجه راضی نیستم
باید فاجعه منا را به همه مسلمین جهان به خصوص خانواده این مرحومان تسلیت بگویم و هفته دفاع مقدس را هم تبریک می گویم. بازی خوبی بود و دیداری که 6 گل دارد و موقعیت‌های فراوانی دارد نشان از بازی خوب است اما من از نتیجه راضی نیستم.

هرچه زدیم به در بسته خورد
باید این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. ما در این بازی هرچه زدیم به در بسته خورد و بازیکنان ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادند.

گل چهارم تیم ما صحیح بود
گل چهارمی که زدیم درست بود اما داور آفساید اعلام کرد. حریف روی ضد حمله برنامه داشت و ما روی این تاکتیک گل خوردیم و بعد از خوردن گل سوم یک گل زدیم و بعد از آن هرچه زدیم به دربسته خورد. به تیمم خسته نباشید می‌گویم و بازی باخته 2 بر صفر را تغییر دادیم و حق ما برد بود.

داوران هم اشتباه می کنند
 دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم.در نیمه دوم یک پنالتی برای ما نگرفت و 2 دقیقه از 4 دقیقه وقت اضافه را نگرفت و وقتی دروازه‌بان با آرنج به صورت بازیکن ما می‌زند داور چاره‌ای جز اعلام پنالتی ندارد. حنیف هم بیرون از محوطه جریمه مدافع راه آهن را هل داد. به هر حال داوران هم مانند ما اشتباه می‌کنند.

مجبور بودیم تغییر تاکتیک بدهیم
4 روز قبل بازی کردیم که بازی سختی داشتیم و مجبور شدیم تغییر تاکتیک بدهیم و محسن کریمی مصدوم شد و فکر می‌کنم کارش به عمل جراحی هم کشیده شود. باید بازیکنان را تقسیم کنیم تا فشردگی بازی‌ها کمتر به بازیکنان وارد شود. از این پس هم باید 20 روز استراحت داشته باشیم.

دیدگاه‌ها