کد خبر : 1270200 | 04 مهر 1394 ساعت 10:10 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

دایی:

سپاهانی‌ها از کدام وقت‌کشی حرف می‌زنند؟!

مربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد که این تیم باتوجه به وضعیتی که قبل از شروع فصل داشت، تا به اینجای فصل بد نتیجه نگرفته است.

سپاهانی‌ها از کدام وقت‌کشی حرف می‌زنند؟!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد دایی در مورد پیروزی مهم تیم صبای قم مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی حساسی را بردیم و بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. سعی می‌کنیم در ادامه لیگ بیشتر کار کنیم و نتایج بهتری بگیریم. البته باتوجه به وضعیتی که قبل از شروع لیگ برتر داشتیم، در هفته‌های ابتدایی خوب نتیجه گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

وی در واکنش به اعتراض سپاهانی‌ها به وقت‌کشی بعضی از بازیکنان صبا خاطر نشان کرد: من به هیچ عنوان این موضوع را قبول ندارم و نمی‌دانم، سپاهانی‌ها از کدام وقت‌کشی حرف می‌زنند. اتفاقاً این بازی سرعت بسیار بالایی داشت و ما هم دنبال وقت‌کشی نبودیم.

دایی راجع به وضعیت رضا حقیقی و جدایی او از صبای قم گفت: ظاهراً او پیشنهاد خارجی دارد و من از بقیه ماجرا دیگر خبر ندارم. با اینکه ما در پست هافبک بازیکنان خوبی داریم، اما در دو پست کمبودهایی داریم که باید آنها را جبران کنیم.

او در پایان با اشاره به آمادگی حامد لک و بازگشت او به روزهای اوج گفت: خدا را شکر که دو دروازه‌بان خوب مثل لک و میلاد فراهانی داریم که با انگیزه کار می‌کنند. البته یک مربی خوب هم مثل بهزاد غلامپور با آنها کار می‌کند و نقش مهمی در آمادگی دروازه‌بان‌های تیم دارد.

دیدگاه‌ها