کد خبر : 1270301 | 04 مهر 1394 ساعت 14:27 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

یک نکته عجیب در عملکرد این فصل بارسلونا

بارسلونا و خط تهاجمی مثل زدنی اش در فصل گذشته، تا بدینجای فصل جدید، یک آمار منفی و البته عجیب را به ثبت رسانده اند.

یک نکته عجیب در عملکرد این فصل بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پیشانی خط حمله خود، همچنان مثلث معروف MSN را می بیند. مسی، سوارز و نیمار که فصل گذشته بهترین آمار گلزنی در تاریخ فوتبال اسپانیا را به ثبت رساندند، امسال عملکرد چندان درخشانی تا بدینجا نداشته اند.

نکته ای که در عملکرد بارسلونا و این مثلث تهاجمی در لالیگا قابل ذکر است، عدم گلزنی آبی و اناری ها در نیمه اول هیچکدام از 5 دیداری است که تاکنون برگزار کرده اند. بارسا از 5 بازی خود در لالیگا، 4 برد و یک باخت کسب کرده، 9 گل زده که همه آنها در نیمه دوم به ثبت رسیده اند. در واقع بارسا نیمه اول را به حریفانش هدیه می کند که در نوع خود بی سابقه است.(این نکته قابل ذکر است که بارسا در لیگ قهرمانان، تک گلش به رم را در نیمه اول به ثمر رساند.)

البته مشکل در خلق موقعیت های گل نیست که از این جهت بارسلونا همچنان موفق عمل کرده اما ضربه نهایی است که وارد دروازه نمی شود. در آخرین بازی بارسلونا که روز چهارشنبه در زمین سلتا برگزار شد، این تیم در نیمه اول، سه موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و در عوض دو گل دریافت کرد تا در نهایت، 4-1 بازنده میدان باشد.

بارسا امروز از ساعت 17.30 در نوکمپ به مصاف لاس پالماس خواهد رفت، شاید این بازی فرصت خوبی باشد تا بارسا بر طلسم گل نزدن در نیمه اول غلبه کند.

دیدگاه‌ها