کد خبر : 1270323 | 04 مهر 1394 ساعت 17:37 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

خطاب به هواداران نزاتزوری

گوارین: این بهترین فرصت برای قهرمانی اینتر است

فردی گوارین، هافیک تهاجمی کلمبیایی اینتر معتقد است که فصل جاری، بهترین فرصت برای این است که پس از 6 سال، قهرمان ایتالیا شوند.

گوارین: این بهترین فرصت برای قهرمانی اینتر است
به گزارش "ورزش سه"، اینتر امسال یکی از بهترین شروع های تاریخ خود در سری آ را به ثبت رسانده است. نراتزوری ها که آخرین بار سال 2010 قهرمان ایتالیا شدند، پس از 5 فصل ناکامی، امسال کارشان را با 5 برد متوالی شروع کرده اند و فردا برای ثبت ششمین پیروزیشان، به مصاف فیورنتینای رده دومی خواهند رفت.

فردی گوارین در وبسایت اختصاصی خود خطاب به هواداران اینتر نوشت:" یکی از خوبی های بزرگ فوتبال این است که اوضاع می تواند خیلی سریع به نفع شما عوض شود. بعد از سه سال ناکامی در اینتر، حالا اوضاع برای من و دیگر هم تیمی هایم، به طرز مثبتی تغییر کرده است.

من در این سه سال مشکلات زیادی را تحمل کردم و البته بر تجربیاتم نیز افزوده شد. ما امسال تیم بزرگی داریم و این بهترین فرصت برای قهرمانی اینتر است. به کمک ایده های مربیمان و بازیکنان خوب جدیدی که به ما در این فصل اضافه شده اند، همه به قهرمانی و کسب اسکودتو فکر می کنیم. ذهنیت تیمی در کسب این موفقیت بسیار مهم است. باید بازی به بازی پیش رفته و تمرکزمان را از دست ندهیم."

دیدگاه‌ها