کد خبر : 1270581 | 05 مهر 1394 ساعت 13:40 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

سالارزاده توضیح می دهد:

داستان ترک اردوی استقلال اهواز چه بود؟

سعید سالارزاده مدافع استقلال اهواز ترک اردو از سوی 4 بازیکن این تیم را ناشی از سیاست های غلط باشگاه می داند.

داستان ترک اردوی استقلال اهواز چه بود؟
به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن درباره ترک اردوی استقلال اهواز می گوید: رفتن ما تقصیر خود باشگاه بود چک هایی که به ما دادند را دوبار بدقولی کردند و پاس نکردند من به شخصه حتی چک را برگشت هم نزدم و خیلی منطقی با آنها برخورد کردم. باشگاه در آخر قول شنبه ی قبل بازی را داد و سرپرست تیم تاکید داشت که چک ساعت یازده شنبه پاس میشود و اگر پاس نشد شما مختارید هر کاری بکنید من هم با شما هستم. تا اینکه روز جمعه قبل بازی تماس گرفت که فردا چکها نقد نمی شوند ما هم روی این چکها خیلی حساب کرده بودیم و من هم به امید همین چک به مردم چک داده بودم که مجبور شدم خودرویم را بفروشم و چک طلبکاران را پاس کنم.

وی ادامه داد: سرپرست تیم تماس گرفت که به باشگاه برویم تا یک راه حلی پیدا کنیم ما هم به ایشان گفتیم ما به باشگاه نمی‎رویم و خودشان به خوابگاه بیایند اما هر چقدر منتظر ایشان شدیم تا قبل از تمرین نیامدند و ما هم به تمرین قبل از بازی نرفتیم. البته در حقیقت روحیه تمرین کردن را نداشتیم و بعد از تمرین هم هیچ کس جویایی ما نشد تا حتی یک وعده ای جدیدی بدهد و جالبتر از آن اسم ما را در هیجده نفر هم نبود و این مسائله باعث شد ما اهواز را ترک کنیم.

سالارزاده در پایان می گوید: ما تمام تمرینات را شرکت کرده بودیم و فقط در تمرین عرق گیری قبل بازی را نرفته بودیم و ما هم تا روز خود بازی تا ساعت دوازده ظهر در اهواز بودیم که شاید مالک تیم سرپرست تیم و یا سرمربی تیم با ما تماس بگیرند ولی متاسفانه هیچ کس تماسی نگرفت و ما اصلا اردو را ترک نکردیم بلکه در ١٨ نفر نبودیم. در این بین فقط جناب اقای طالقانی رییس هییت فوتبال خوزستان بزرگی خودش را به ما نشان دادند و به ما زنگ زدند ولی ما در آن زمان در تهران بودیم و ما از ایشان واقعا ممنونیم که به فکر ما بود چون از باشگاه استقلال اهواز حتی یک نفر هم با ما تماس نگرفت.

سالار زاده در مورد گلایه ابراهیم تهامی نیز افزود : ابراهیم تهامی بنده خدا این وسط گیر کرده و نه به اسمش احترام میگذارند نه به خودش و حتی با وجود مشکلات مالی یک ریال هم به ایشان پول ندادند و خوده اقای تهامی از مشکلات مالی من خبر داشت.

وی در اخر افزود : من فکر نمیکنم مشکلات حل شود مشکل استقلال اهواز فقط پول نیست ما سازمان تیمی درست حسابی هم نداریم از نظر امکانت تیمی لباس یا زمین تمرین مناسب رختکن نداریم الان اگر این تعطیلات نبود ما هفته یازده دوازدهم بودیم ولی هیچ کدام از این مسائل هنوز حل نشده هر روز یک سرپرست جدید هر روز یک نفر جدید می آیند و میروند اصلا قابل قیاس نیست با تیمی مثل فولاد و اگر روزی بازیکنان فولاد رو ببینم به انها میگم که خدایی شما ناشکری نکنید ما با همه بدبختیا از ٥ بازی ٥ امتیاز گرفتیم ولی انها از ٧ بازی ٣ امتیاز گرفتند واقعا من نمیدانم مالکان جدید استقلال اهواز دل نمیسوزانند یا گیر کردند پول ندارند من همه جوره با تیم راه امدم نه مصاحبه ای علیه تیم داشتم و نه حاشیه ایی ولی این توان ماست و من نمیتوانم کاری بکنم

دیدگاه‌ها