کد خبر : 1270593 | 05 مهر 1394 ساعت 14:47 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

احتمال حضور جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال

رئیس هیئت والیبال گلستان از احتمال حضور تیم بازرگانی جواهری گنبدکاووس در فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور خبر داد.

احتمال حضور جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، علیرضا نورانی اظهار کرد: هیئت والیبال استان و اداره ورزش و جوانان گنبد پیگیر حضور تیمی از گنبد در لیگ برتر والیبال بوده و در این راستا روز گذشته جلسه ای با آقای جواهری داشتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه چهارشنبه هفته جاری جلسه سازمان لیگ برگزار خواهد شد و تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال باید اسپانسرهای شان را معرفی کنند، تکلیف حضور تیمی از گنبد در لیگ برتر والیبال تا فردا مشخص خواهد شد.

وی با بیان اینکه امید زیادی به بازگشت جواهری گنبد به لیگ برتر والیبال دارد، خاطرنشان کرد: جواهری ۶ سال در لیگ برتر والیبال تیمداری کرده و تبدیل به یک برند در والیبال کشور شده و ما تمام تلاش خود را برای بازگشت این اسپانسر انجام خواهیم داد.

نورانی تصریح کرد: بنده از اردیبهشت امسال پیگیر تیمداری جواهری گنبد در لیگ برتر والیبال بوده ام و امیدوارم این پیگیری ها در نهایت با نتیجه خوبی همراه باشد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال بزرگسالان گلستان

رئیس هیئت والیبال گلستان از برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی بزرگسالان استان خبر داد و گفت: هیئت والیبال گلستان طی سال های اخیر همواره مسابقات رده های پایه را در سطح استان برگزار کرده و در نظر دارد برای نخستین بار رقابت هایی در رده سنی بزرگسالان نیز برگزار کند.

نورانی افزود: این مسابقات با عنوان جام وحدت یادواره ۴ هزار شهید استان گلستان و با هدف ایجاد انگیزه برای والیبالیست های بزرگسال بومی برگزار می شود که فرصتی برای بازی پیدا نمی کنند.

وی با اشاره به سهمیه شهرستان ها برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی بزرگسالان استان یادآور شد: گنبد و گرگان هر کدام پنج سهمیه، آق قلا، بندرترکمن، کردکوی و علی آباد هر کدام ۳ سهمیه، گمیشان، کلاله و مراوه تپه هر کدام دو سهمیه و سایر شهرستان ها هر کدام یک سهمیه برای حضور در این رقابت ها در اختیار دارند.

وی تصریح کرد: تیم های شرکت کننده در این مسابقات تا ۳۰ مهر باید ثبت نام خود را انجام دهند، ۴ آبان قرعه کشی صورت می گیرد و رقابت ها نیز از ۱۴ آبان آغاز خواهد شد، ضمن آنکه قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده استان گلستان جواز حضور در رقابت های زیرگروه والیبال کشور را کسب می کند.

نورانی با بیان اینکه هر تیم شامل ۱۴ بازیکن خواهد بود که حداقل سه بازیکن زیر ۲۰ سال باید در آن حضور داشته باشند، یادآور شد: مرحله مقدماتی این رقابت ها به صورت منطقه ای برگزار می شود و مرحله نهایی نیز با حضور چهار تیم و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد هیئت های والیبال و ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان به برگزاری این رقابت ها که به سود والیبال گلستان است، کمک کنند.

دیدگاه‌ها