کد خبر : 1270602 | 05 مهر 1394 ساعت 14:56 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

پس از دو برد متوالی

میلان و سومین شکست فصل در زمین جنووا

دیدار تیم های جنووا و میلان از هفته ششم سری آ، لحظاتی پیش با نتیجه 1-0 به سود جنووا خاتمه یافت تا ناکامی های میلان در این فصل هم تداوم داشته باشد.

میلان و سومین شکست فصل در زمین جنووا
به گزارش "ورزش سه"، میلان در شرایطی به زمین جنووای بحران زده رفته بود که پس از شروع ضعیفش در رقابت های سری آ، با دو برد متوالی برابر پالرمو و اودینزه و روحیه ای خوب، آماده برای کسب سومین بردش به نظر می رسید. در سوی دیگر، جنووای میزبان از 5بازی قبلی خود، با تنها سه امتیاز در رده هفدهم قرار داشت.نیمکت نشینی باکا در این بازی در نوع خود جالب توجه بود.

جنووا با حمایت هوادارانش بازی را بهتر آغاز کرد اما تا دقیقه 10، هیچ خطر جدی ای روی دروازه ها رخ نداد تا اینکه در این لحظه، جنووا بیرون محوطه جریمه و در منطقه چپ زمین، صاحب یک ضرب آزاد شد. زمائیلی پشت این توپ قرار گرفت و آن را به زیبایی درون دروازه میلان جای داد. دیگو لوپز روی این گل می توانست واکنش بهتری نشان داده و مانع باز شدن دروازه اش شود.

میلان پس از دریافت گل، همچنان تیمی سردرگم نشان می داد و 15 دقیقه طول کشید تا اولین خطر خود را روی دروازه میزبان خلق کند. روی یک ضربه کرنر، بالوتلی با یک ضربه سر خطرناک می توانست دروازه جنووا را باز کند اما ضربه او به بیرون رفت. روی این توپ، رومانیولی نیز خود را به دهانه دروازه رسانده بود اما نتوانست در آخرین لحظه روی آن اثر بگذارد.

اتفاق مهم دیگر نیمه اول این بازی، اخراج رومانیولی بود که در دقیقه 42 رخ داد. او که دقیقه 18 اولین کارت زرد خود را گرفته بود، در جدال بر سر تصاحب توپ با پاوولتی، با آرنج به صورت او کوبید و با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان میهایلوویچ سخت تر شود.

میلانی ها چند دقیقه قبل معتقد بودند که پاوولتی با حرکتی غیر ورزشی، زاپاتا را سرنگون کرده و باید اخراج می شد اما داور چنین اعتقادی نداشت و همین بازیکن، کمی بعد باعث اخراج رومانیولی از زمین شد. در هر صورت نیمه اول با نتیجه 1-0 به سود جنووا خاتمه یافت.

نیمه دوم را میلان ده نفره بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 می توانست به گل تساوی دست یابد. پاس رابونای زیبای بالوتلی به لوئیز آدریانو رسید اما ضربه کات دار او، در دستان دروازه بان جنووا قرار گرفت.
میلان برای ثبت دومین خطر خود، 20 دقیقه دیگر انتظار کشید و این بار هم بالوتلی در متن حرکت بود اما ضربه ضعیف او به راحتی توسط دروازه بان جنووا مهار شد. جنووا در دقیقه 73 می توانست نتیجه را 2-0 کند اما سانتر لاکسالت را پاوولتی نتوانست درون دروازه جای دهد.

میلان در دقایق پایانی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد اما جز یک موقعیت در دقیقه 95 که ضربه سر رودریگو الی در میان ناباوری به بیرون زده شد، هرگز نتوانست خطری جدی روی دروازه میزبان خلق کند تا در نهایت سومین شکست فصل خود را متحمل شود.
میلان با این شکست با همان 9 امتیاز در میانه های جدول باقی ماند. جنووا نیز 6 امتیازی شد و کمی از قعر جدول فاصله گرفت.

دیدگاه‌ها