کد خبر : 1270762 | 06 مهر 1394 ساعت 09:50 | 8K بازدید | 3 دیدگاه

مشتاقی؛

دست بنا را برای انتخاب کادر فنی باز می‌گذاریم

عضو شورای فنی کشتی فرنگی، گفت: کادر پیشنهادی محمد بنا برای حضور در تیم ملی کشتی فرنگی را تایید خواهیم کرد تا دست او در این باره باز باشد و مشکلی در راه موفقیت تیم ملی پیش نیاید.

دست بنا را برای انتخاب کادر فنی باز می‌گذاریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بهرام مشتاقی درباره سرمربیگری محمد بنا در تیم ‌ملی کشتی فرنگی، اظها‌ر کرد: قدمشان مبارک، ان‌شا‌ء‌الله که بنا بتواند در تیم ‌ملی موفقیت‌های گذشته را بیش از پیش تکرار کند و دوباره مدال‌های المپیک لندن برای کشتی فرنگی ایران تکرار شود. از این که او مجددا به تیم ‌ملی بازگشت خیلی خوشحال هستم. البته قبلا هم بود، اما خودش رفت.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی، افزود: حالا که بنا به تیم ‌ملی بازگشته ان‌شا‌ء‌الله با کمک فدراسیون و اهالی کشتی و حمایت‌ رسانه‌ها بتوانیم حضور موفقی در المپیک ریو داشته باشیم و از اعتبار کشتی ایران دفاع کنیم.

وی در ادامه با بیان این که رده‌های پایه پس از ر‌قا‌بت‌های المپیک مورد توجه قرار خواهند گرفت، گفت: تا الان شرایط به گونه‌ای بوده که پشتوانه سازی خاصی در تیم ‌ملی انجام نشده است. باید تا المپیک همین گونه پیش برویم، اما برای نو‌جو‌ا‌نان و جوانان برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم تا بعد از المپیک نفرات جوان بتوانند جایگزین ستاره‌ها شوند.

مشتاقی درباره معرفی اعضای کادرفنی از سوی محمد بنا به شورای فنی، خاطر‌ نشان کرد: اگر مربیانی که او به شورای فنی معرفی می‌کند بر اساس قانون باشند، که چه بهتر، اما اگر هم نبود دست او را باز می گذاریم تا با کسانی که می‌خواهد کار کند. ما تا المپیک زمان کمی داریم و نمی‌خواهیم مشکلی در راه کادرفنی به وجود بیاید.

وی در مورد تعیین تکلیف مدیر تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد و در جلسه‌ای که با خادم خواهیم داشت در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

مشتاقی درباره درخواست محمد بنا برای اصلاح فرایند انتخابی تیم ‌ملی، تصریح کرد: چند روز پیش به خادم گفتم که نظر من این است که کسانی که می‌خواهند سهمیه المپیک بگیرند نباید تحت فشار قرار گیرند و در مسابقات مختلف شرکت کنند. ما اگر بخواهیم آنها را در طول سالی که به المپیک منتهی است در مسابقات داخلی تحت فشار قرار دهیم باعث زیان به تیم ‌ملی کشتی فرنگی خواهد شد.

دیدگاه‌ها