کد خبر : 1270802 | 06 مهر 1394 ساعت 11:45 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

رستگار: جودو به تغییرات نیاز داشت

رییس فدراسیون جودو گفت: حضور نصرالله سجادی، معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در تمرینات تیم ملی جودو قطعا موجب افزایش انگیزه ورزشکاران خواهد شد.

رستگار: جودو به تغییرات نیاز داشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدعلی رستگار درباره‌ی حضور معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در تمرینات تیم ‌ملی جودو، اظها‌رکرد: قطعا حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان باعث دلگرمی جودوکاران تیم ‌ملی خواهد شد و آنها با روحیه و انگیزه بیشتری به کار ادامه خواهند داد. جودوکاران می‌دانند که وزارت ورزش و جوانان به آنها توجه دارد. ان‌شا‌ء‌الله با تمرینات بهتری که خواهند داشت آینده بهتری در انتظار جودو خواهد بود.

رییس فدراسیون جودو در ادامه افزود: از مشکلات پیش روی فدراسیون جودو را به سجادی گفتم که او قول داد که آنها را برطرف کند. البته حضور نبود پزشک در تیم ‌ملی را به او انتقال دادم و او نیز سریعا با تماسی که برقرار کرد یک پزشک برای تیم ‌ملی در نظر گرفت.

وی افزود: حجم برنامه‌های فدراسیون جودو بسیار زیاد است و ورزشکاران نیز باید دائما در سفر باشند و حضور سجادی می‌تواند در کاهش مشکلات موثر باشد.

رستگار درباره‌ی آخرین تغییرات اعمال شده از سوی او در فدراسیون جودو و برکناری آرش میراسماعیلی از سمت مدیریت تیم‌های ملی نیز گفت: نیاز به یکسری تغییر و تحولات بود که باید اعمال می‌شد و استعفای من نیز به خاطر همین مشکلات بود. من از رضوی و درخشان روسای قبلی فدراسیون جودو دعوت کردم تا در فدراسیون فعالیت کنند که خو‌شبختا‌نه پذیرفتند. میراسماعیلی نیز به خاطر مشغله حضور در انتخابات و نمایندگی لرستان از این سمت کنار گذاشته شد و کماکان همان نایب رییس فدراسیون خواهد بود. مدیر تیم‌های ملی نیز به زودی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها