کد خبر : 1270881 | 06 مهر 1394 ساعت 14:44 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

نشست خبری ستاره کروات بارسلونا

راکیتیچ: می خواهیم بخاطر مسی پیروز شویم

بارسلونا فردا بدون لئو مسی مصدوم، در دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید به مصاف بایرلورکوزن برود.

راکیتیچ: می خواهیم بخاطر مسی پیروز شویم
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا اولین بازی خود را در زمین رم، با نتیجه 1-1 به پایان برد و فردا بدون مسی باید در مقابل حریف آلمانی خود قرار بگیرد. آبی و اناری ها به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، امیدوارند در نوکمپ، اولین برد خود در لیگ قهرمانان فصل جدید را جشن بگیرند.

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا، امروز در نشست خبری این بازی حضور یافت و در مورد شرایط بارسا و حریف فردای این تیم،"لورکوزن" گفت:" شرایط ما بسیار خوب است و برای این بازی، هیجان و شور مضاعفی داریم. لورکوزن را خیلی خوب می شناسم. تعدادی از هم تیمی های سابق من در شالکه، اکنون برای لورکوزن بازی می کنند.
این تیم بسیار سختکوش و قدرتمند است. بازیکنان لورکوزن دقیقا می دانند که داخل زمین چه کاری باید انجام دهند. شک ندارم که بازی دشواری در پیش داریم."

راکیتیچ در مورد دوری دو ماهه مسی از میادین گفت:" مسلم است که نبود بهترین بازیکن دنیا، برای ما دردناک است اما به ما انگیزه مضاعفی هم داده است. می خواهیم بخاطر مسی پیروز شویم تا او با روحیه ای بهتر، بتواند زودتر از موعد پیش بینی شده به میادین بازگردد. می خواهیم بهترین بازی ممکن را مقابل لورکوزن انجام دهیم." 

دیدگاه‌ها