کد خبر : 1270934 | 06 مهر 1394 ساعت 17:43 | 39.4K بازدید | 1 دیدگاه

در نشست خبری بازی با دیناموزاگرب

گواردیولا: میدانم چرا آرسنال به دینامو زاگرب باخت

بایرن مونیخ فردا در آلیانس آره نا، میزبان دیناموزاگرب از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان است.

گواردیولا: میدانم چرا آرسنال به دینامو زاگرب باخت
به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها بازی اول خود را در زمین المپیاکوس، با بردی پرگل پشت سر گذاشتند و در سوی دیگر، دینامو زاگرب در زمین خود و در عین شگفتی، موفق به شکست آرسنال شد. آنها 45 بازی است که رنگ باخت را به خود ندیده اند.

پپ گواردیولا در آستانه این بازی حساس به خبرنگاران گفت:" هر روز و هر بازی مهم است. مهمترین مساله الان برای ما دیناموزاگرب است. بطور معمول، همه انتظار دارند که دینامو مقابل آرسنال شکست بخورد اما من بازی آنها برابر آرسنال را دیدم و می دانم چگونه موفق به شکست دادن حریف بزرگ خود شدند.

دینامو تیمی سازمان یافته و هجومی است. این تیم بازیکنانی بسیار تکنیکی در اختیار دارد و ما باید بازی مقابل آنها را کاملا جدی بگیریم. دینامو خیلی خوب دفاع می کند و بازیکنان این تیم، دیسیپلین خوبی در زمین دارند. 45 بازی بدون باخت، یک آمار شگفت انگیز برای دینامو است. این نشان می دهد که با چه تیم قدرتمندی باید روبرو شویم.

فرصت خوبی است تا با یک پیروزی، خودمان را در موقعیت مناسبی در جدول، پیش از مصاف با آرسنال قرار دهیم. این یک بازی خانگی است و باید در آن پیروز شویم. به تیم خودم اطمینان کامل دارم و روند صعودی ما بسیار خوب است.بازی به بازی هم بهتر می شویم."

سرمربی اسپانیایی بایرن، در مورد وضعیت روبن و ریبری گفت:"امیدوارم این دو، هرچه زودتر بهبود یافته و بتوانم از حضورشان استفاده کنم. البته ما بازیکنان جوان و خوبی چون کومان و داگلاس کاستا داریم که امیدوارم بتوانند کیفیتی مشابه ریبری و روبن را در زمین نشان دهند."

دیدگاه‌ها