کد خبر : 1271070 | 07 مهر 1394 ساعت 10:58 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعید داورپناه: سه فینال تا قهرمانی داریم

ملی‌پوش بسکتبال ایران با اشاره به شرایط خوب تیم در پایان مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: سه فینال تا قهرمانی باقی مانده است.

سعید داورپناه: سه فینال تا قهرمانی داریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، سعید داورپناه درباره وضعیت تیم ‌ملی بسکتبال ایران در پایان مرحله دوم قهرمانی آسیا، اظها‌ر کرد: ما روند خوبی را از ابتدای مسابقات در پیش گرفتیم و این روند تا بازی با فیلیپین ا‌د‌ا‌مه‌ داشت. در تهران نیز به شما گفتم که تیم ‌ملی همیشه یک روز بد در تورنمنت دارد که خدا را شکر می‌کنم این روز بد برای ایران در مرحله گروهی اتفاق افتاد و امیدوارم که تا پایان مسابقات دیگر چنین روزی را تجربه نکنیم. اکنون نیز وضعیت تیم مناسب است و آماده هستیم تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفمان برویم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ما در جام ویلیام جونز برابر آمریکا و در باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی برابر کره و در این مسابقات نیز برابر فیلیپین روز بدی را پشت سر گذاشتیم و ان‌شا‌ء‌الله این روز در ادامه راه‌مان تکرار نشود. بازی با فیلیپین از دست ما خارج شد و اکنون که ما بازیکنان با هم صحبت می‌کنیم هیچ کس از عملکرد خودش راضی نیست.

داورپناه در پاسخ به این سوال که مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا را چطور ارزیابی می‌کند؟ بیا‌ن‌ کرد: ما دیگر نباید به چیزی فکر کنیم. باید مثل کوه پشت سر هم باشیم و با قدرت به کارمان ادامه دهیم. ما در اینجا 12 نفر بازیکن به علاوه کادرفنی هستیم و فقط باید بر بازی پیش رویمان تمرکز کنیم. ما از مرحله بعد سه بازی فینال پیش‌رو داریم و می دانیم که جای هیچ اشتباهی وجود ندارد. اکنون هم چیزی تغییر نکرده و ما باید برای قهرمانی همه حریفان را شکست دهیم. در مرحله بعدی نیز برابر هر تیمی که به میدان برویم باید برابرش پیروز شویم.

او در پاسخ به این سوال که چقدر اعتماد سرمربی به او در روند خوبی که داشته، تاثیرگذار است؟ گفت: هنوز از عملکرد خودم راضی نیستم، اما همیشه تلاش کرده‌ام برای هر تیمی که در آن حضور دارم بازیکنی موثر باشم. اکنون هم تیم ‌ملی کشورم در میان است و من پیراهن تیم کشورم را بر تن کرده‌ام و هر چه در توان داشته باشم برای موفقیت تیم ‌ملی می گذارم. چه یک دقیقه در زمین باشم یا 40 دقیقه در زمین باشم با تمام توان مبارزه می‌کنم.

داورپناه در ادامه تصریح کرد: ما بازیکنان چه داخل و چه خارج از زمین دوست هستیم و همیشه مثل کوه به هم تکیه می کنیم. ما تا آخر کنار هستیم تا قهرمان شویم. از همین‌جا نیز از همه هم‌تیمی‌هایم می‌خواهم که همانند همیشه پشت هم باشند تا به قهرمانی برسیم. تنها سه فینال تا قهرمانی مانده‌است. از همه رسانه‌ها نیز می‌خواهم در این راه کنارمان باشند. اکنون زمان حمایت از تیم ملی است. واقعا می‌گویم که همه بازیکنان و کادرفنی با تمام توان مبارزه می‌کنند. اگر هم در یک بازی نتیجه را واگذار کردیم کسی کم‌کاری نکرده و همه جنگیده‌اند اما نشده‌است.


دیدگاه‌ها