کد خبر : 1271323 | 08 مهر 1394 ساعت 09:17 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

سنگین‌وزن نابود شده است

جزینی: 3 سالِ طلایی را از دست دادیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: 3 سال از زمان طلایی برای آماده سازی به منظور حضور موفق در المپیک را از دست دادیم.

جزینی: 3 سالِ طلایی را از دست دادیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رسول جزینی درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی گفت: 35 کشتی‌گیر را به عنوان اردوی هماهنگی و همدلی دعوت کردیم تا ببینیم در چه شرایطی هستند و از وضعیت آن‌ها ارزیابی داشته باشیم. البته 3 سال از زمان طلایی برای آماده سازی به منظور حضور موفق در المپیک را از دست دادیم؛ چرا که در دوره قبل برای کسب موفقیت 8 سال زمان داشتیم، اما حالا کمتر از یک سال.

وی ادامه داد: تقریبا تمام داشته‌های کشتی فرنگی را به این مرحله از اردو دعوت کردیم. البته این تیم فاصله زیادی با تیمی که در المپیک لندن قهرمان شد دارد؛ درست است که بسیاری از نفرات آن همان کشتی‌گیران هستند، اما از نظر روحی و روانی فاصله زیادی با شرایط آرمانی دارد. برنامه اصلی ما بازگرداندن انگیزه و تقویت روحی و روانی کشتی‌گیران است تا بتوانیم این زمان از دست رفته را به سرعت جبران کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شرایط سنگین‌وزن تصریح کرد: با توجه به اینکه باباجان‌زاده مدتهاست که کشتی نگرفته است و مهدی‌زاده هم همین طور، شرایط بسیار سختی داریم و تنها وزنی است که چیزی از آن نمانده است و می‌توانیم بگوییم تقریبا نابود شده است. شاید در سایر اوزان کشتی‌گیران هر چند به صورت نیم بند آماده باشند، اما در سنگین‌وزن کار بسیار سختی داریم و نسبت به سایر اوزان زحمت بیشتری می‌طلبد. تلاش ما این است که از تمام داشته‌های کشتی فرنگی استفاده کنیم.

وی درباره عدم حضور چمیانی نیز گفت: وی به دلیل مشکلات شخصی که داشت از همکاری با تیم ملی کشتی فرنگی عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد در زمان مناسب تری در خدمت تیم ملی باشد.


دیدگاه‌ها