کد خبر : 1271465 | 08 مهر 1394 ساعت 16:13 | 60.7K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای منابع انگلیسی

شرط عجیب یونایتد برای فسخ قرارداد والدس

ویکتور والدس، دروازه بان سابق بارسلونا، روزهای بسیار تلخی را در منچستریونایتد سپری می کند.

شرط عجیب یونایتد برای فسخ قرارداد والدس
به گزارش "ورزش سه"، والدس که زمستان گذشته با یونایتد بصورت رسمی قرارداد امضا کرد، در ابتدا به عنوان ذخیره دخیا روی نیمکت نشست و پس از مصدومیت این دروازه بان، در بازی های انتهای فصل، بصورت ثابت برای شیاطین سرخ به میدان رفت.

پس از سرپیچی او از تمرین با تیم دوم یونایتد، فان خال تصمیم گرفت تا نام وی را از لیست بازیکنان اعزامی به تور آمریکا در ماه جولای (تیرماه) خط بزند و به وی اعلام کرد که دیگر جایی در تیم اول باشگاه نخواهد داشت. چند روز پیش نیز رسانه های انگلیسی اعلام کردند که والدس با تصمیم فان خال، حق حضور در کمپ تمرینی یونایتد را نیز ندارد و حتی بصورت انفرادی هم نمی تواند آنجا تمرین کند.

مدیران این باشگاه که از شرایط بد والدس راضی نیستند، در صدد فسخ قرارداد با او و آزاد کردن وی هستند اما به ادعای برخی منابع انگلیسی، برای این کار، شرط جالبی پیش پای والدس گذاشته اند.
آنها که می دانند چلسی و لیورپول علاقمند به جذب این بازیکن هستند، برای او شرط گذاشته اند که در صورتی قراردادش را فسخ خواهند کرد که او به هیچ تیم بزرگی در لیگ برتر نپیوندد. بدین ترتیب والدس اگر این شرط را قبول کند، تا پیش از 2 ژانویه که پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز می شود، می تواند به بازیکنی آزاد بدل شود در غیر این صورت، باید تا ژانویه صبر کرده تا راه حل جدیدی برای جدایی او پیدا شود.

دیدگاه‌ها