کد خبر : 1271993 | 10 مهر 1394 ساعت 22:16 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوش آلمانی لورکوزن زیر ذره‌بین اینتر

باشگاه اینتر ایتالیا به جذب هافبک مراکشی‌تبار لورکوزن علاقه‌مند است.

ملی پوش آلمانی لورکوزن زیر ذره‌بین اینتر
به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن به لطف حضور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا اعتبار زیادی کسب کرده است. عملکرد خوب و تحسین‌برانگیز این تیم در دیدار اخیر مقابل بارسلونا که این تیم پرستاره و مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را واقعا آزار داد، تماشاگران ویژه‌ای داشت.
پیهرو آسیلیو ،مدیر ورزشی باشگاه اینترمیلان، در نیوکمپ حاضر شد و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در اینباره در صفحه نخست خود نوشت:" اینتر خودش را برای آینده آماده می‌کند و برای این منظور بالعربی را زیر نظر گرفته است."
این هافبک مراکشی‌الاصل که اوایل سال 2015 دعوت یواخیم لوو برای پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان را به کشور آباء و اجدادی‌اش ترجیح داد، یکی از بهترین مهره‌های بایر لورکوزن به شمار می‌آید. او در بازی مقابل بارسلونا هم خوش درخشید و چیزی نمانده بود با گلزنی نمایش خوبش در این دیدار را تکمیل کند اما مارک آندره تر اشتگن به زحمت مانع از این شد دروازه‌اش برای بار دوم باز شود.
بالعربی در واکنش به خبر تمایل نراتزوری به جذب وی گفت:" هر بازیکنی از شنیدن این موضوع خوشحال می‌شود. اما من در حال حاضر تمرکزم روی بایر است. ما می‌خواهیم و باید یکشنبه آتی دیدار خانگی‌مان مقابل آگسبورگ را ببریم تا به روند رو به رشدمان در بوندسلیگا ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها