کد خبر : 1272429 | 12 مهر 1394 ساعت 16:33 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نصاحبه با آ اس

ادعای جالب مدیر اتلتیکو در مورد جکسون مارتینز

جکسون مارتینز با رقمی بالا، تابستان امسال از پورتو به اتلتیکو پیوست؛ در حالیکه میلان را نیز خواهان خود می دید.

ادعای جالب مدیر اتلتیکو در مورد جکسون مارتینز
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو و رئال مادرید، امشب در ویسنته کالدرون به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای دو تیم حساست های خاص خود را دارد. اتلتیکو هر دو بازی قبلی خود را شکست خورده و برای بازگشت به روزهای خوبش، به برد نیاز مبرم دارد و رئال نیز با کسب یک پیروزی، می تواند به صدر لالیگا صعود کند.

انریکه سرزو، مدیر باشگاه اتلتیکو، در آستانه این بازی حساس به آ اس گفت:" برای پیروزی به مصاف رئال خواهیم رفت. میل به برد، در همه بازیکنان دیده می شود. در مورد دو شکست اخیرمان(برابر ویارئال و بنفیکا) حرفی برای گفتن ندارم. با وجود این دو شکست باید بگویم که یک مجموعه قدرتمند را در اختیار داریم و چیزی از ارزش بازیکنان کم نشد.
برای کسب یک پیروزی بسیار مهم خواهیم جنگید و خودمان را آماده این نبرد کرده ایم. اتلتیکو چه از لحاظ بدنی و چه ذهنی، در شرایط خوبی قرار دارد."

سرزو در مورد ناکامی جکسون مارتینز تا بدینجای فصل گفت:" جکسون تازه به اتلتیکو پیوسته و باید به او زمان داد. از نظر من، او بهترین مهاجم نوک حال حاضر دنیاست و کمی اعتماد بیشتر به او، نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت. مطمئنم که او گلزنی هایش را برای ما خیلی زود شروع خواهد کرد."

دیدگاه‌ها