کد خبر : 1272767 | 13 مهر 1394 ساعت 15:44 | 80.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

هشدار بی سابقه کریم بنزما به بنیتس

بنزما در هفتمین فصل حضورش در رئال مادرید، کم طاقت ترین نسخه خود را رو کرده است. او که در تمام این سال ها، به راحتی تعویض و روی نیمکت می نشست، حالا از دیدن تابلوی تعویضی که شماره 9 را نشان می دهد، عصبانی می شود.

هشدار بی سابقه کریم بنزما به بنیتس
به گزارش "ورزش سه"، " از مربی سوال کنید چرا تعویضم کرد. فکر می کنم برای دفاعی تر کردن تیم تعویض شدم. من همیشه در زمین هستم تا به تیم کمک کنم و آنقدر خوب کار می کنم تا کسی مرا تعویض نکند اما...."

این مصاحبه بنزما پس از بازی با اتلتیکو، بعلاوه چهره عصبی و بی میل او هنگام خروج از زمین در دقیقه 76 و برخورد سردش با بنیتس، حاوی پیغام مستقیمی به سرمربی رئال مادرید بودند: از تعویض شدن خوشم نمی آید و دوست دارم مثل رونالدو، بدون جانشین باشم.

بنزما برای ششمین بازی در 8 بازی اخیر، از سوی بنیتس پیش از اتمام بازی تعویض شد؛ آن هم به بهانه افزایش توازن در تیم که البته نتیجه ای نداشت و رئال، گل تساوی را از اتلتیکو دریافت کرد. در این فصل، بنزما 126 دقیقه را به دلیل تعویض شدن از دست داده؛ در حالیکه تا بدینجا با زدن 6 گل در لالیگا، بالاتر از رونالدو، آقای گل است.

رونالدو تنها در یک بازی از 7 بازی فصل رئال در لالیگا گلزنی کرده(5گل برابر اسپانیول) اما بنزما در 6 بازی موفق شده برای رئال گلزنی کند. او در لیگ قهرمانان نیز یک گل به ثمر رسانده است.7 گل در 594 دقیقه؛ یعنی بطور متوسط، هر 84 دقیقه یک گل. بنزما تنها در بازی مقابل مالاگا و شاختار بود که 90 دقیقه تمام در زمین حضور داشت.

دیدگاه‌ها